heavy class rolstoel motoren

Het forum voor alle technische vragen en antwoorden

Moderator: Moderators

xMARKx
Contacteer:

Bericht door xMARKx »

Waarom zou dat er bij staan??? Een robot kan niet neer storten.... Hij kost werkelijk niets.
marc
Contacteer:

Bericht door marc »

xMARKx schreef:Een robot kan niet neerstorten....
Niet? moet jij eens opletten :D
[url=http://www.rwnl.tk]RWNL[/url]

Wie het laatst lacht
denkt het traagst
inventor

Bericht door inventor »

xMARKx schreef:Waarom zou dat er bij staan??? Een robot kan niet neer storten.... Hij kost werkelijk niets.
Omdat hij waarschijnlijk (met de nadruk op waarschijnlijk, heb hier geen "onderzoek" naar gedaan dus het is maar een wilde gok) failsafed zoals de AR6000 ontvanger bij de Spektrum. Alleen het gas naar een vooraf gestelde positie en de rest laten staan op de laatst ontvangen goede positie.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
xMARKx
Contacteer:

Bericht door xMARKx »

OK dat is inderdaad nog een mogelijkheid... je kan natuurlijk ook niet teveel verwachten voor 30 dollar :wink:
simonvbart

Bericht door simonvbart »

Cavecrusher schreef:pak gewoon deze :lol:

http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... x_(Mode_2)

$30 voor een 4 kanaals 2,4 ghz zender MET failsafe op alle kanalen
betroubaare site ??
sir sire wire surrounded..... fine nouw we can attack on both sides Warrrrrrr
inventor

Bericht door inventor »

Betrouwbare winkel maar een waarschijnlijk niet bruikbare zender.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Michel

Bericht door Michel »

Mij lijkt het wel belangrijk om een goede reageerende zender en ontvanter te hebben, want al werkt het niet goed, dan kan je robot erg gevaarlijk worden!
inventor

Bericht door inventor »

Dat is niet zozeer het probleem. Bij de zender in kwestie werken de failsafes waarschijnlijk op een andere manier dan dat voor ons van toepassing is. Deze zender onthoud waarschijnlijk de laatst goed binnengekomen positie, dus als dat volgas vooruit met schijf aan is, heb je best een probleem.
simonvbart

inventor schreef:Dat is niet zozeer het probleem. Bij de zender in kwestie werken de failsafes waarschijnlijk op een andere manier dan dat voor ons van toepassing is. Deze zender onthoud waarschijnlijk de laatst goed binnengekomen positie, dus als dat volgas vooruit met schijf aan is, heb je best een probleem.
:P maar ik heb niet zoo veel geld dus ka iemand mij een controoler+ ondvanger aan bieden ?
Mischa

Bericht door Mischa »

wisefire schreef:nee, een dx5e heb je voor 85 euro.. hier binnen nederland, dus lage verzendkosten.. met de juiste ontvanger..

http://www.racingmicromagic.nl/N_frame. ... _home.html

en spektrum (2,4ghz) is echt gewoon een verstandigere keuze in de meeste gevallen. ik kan me zoveel problemen herinneren met 40mhz,
Ik denk deze dan. Iemand bezwaren?
Hoe dan?
leo-rcc
Site Admin
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Mischa schreef:
wisefire schreef:nee, een dx5e heb je voor 85 euro.. hier binnen nederland, dus lage verzendkosten.. met de juiste ontvanger..

http://www.racingmicromagic.nl/N_frame. ... _home.html

en spektrum (2,4ghz) is echt gewoon een verstandigere keuze in de meeste gevallen. ik kan me zoveel problemen herinneren met 40mhz,
Ik denk deze dan. Iemand bezwaren?
Op zich niet, prima zender als je niet teveel fratsen wilt.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
simonvbart

oke mijn rolstoel heb ik net binnen er zitten 2 kings road halstead essex emd type : pm63/50-fk-24-gb2-25:1 in ik weet niet hoeveel wat die dingen zijn
ik heb nog eeven gekeeken maar ik kon nie veel vinden en ik heb ook een joystick controoler van de rolstoel stef zij dat je zoon ding draadloos kan maaken weet iemand hoe dat moet ?

( ik doe er nog fotos bij )
stef
Contacteer:

Bericht door stef »

servo's er op zeten :P
Michel

Bericht door Michel »

Is meer electronich, de weerstand uitmeten van voor en achteruit. Dan zender+Ontvanger kopen en dan de puls uitmeten in microcontroller. En dan proberen een weerstand uit de microcontroller eruit halen en de joysick eruit halen en daar je weerstand tussen zetten. Wel lastig deze manier
MJM
Moderator

Bericht door MJM »

DE knuppel bedient 2 potmeters die haaks op elkaar staan. Wanneer je elke potmeter met een servo bedient ben je klaar. Dus: kastje open maken, knippen, hakken, buigen, boren en plakken. :-)
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.