heavy class rolstoel motoren
Moderator: Moderators
Omdat hij waarschijnlijk (met de nadruk op waarschijnlijk, heb hier geen "onderzoek" naar gedaan dus het is maar een wilde gok) failsafed zoals de AR6000 ontvanger bij de Spektrum. Alleen het gas naar een vooraf gestelde positie en de rest laten staan op de laatst ontvangen goede positie.xMARKx schreef:Waarom zou dat er bij staan??? Een robot kan niet neer storten.... Hij kost werkelijk niets.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
-
betroubaare site ??Cavecrusher schreef:pak gewoon deze![]()
http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... x_(Mode_2)
$30 voor een 4 kanaals 2,4 ghz zender MET failsafe op alle kanalen
sir sire wire surrounded..... fine nouw we can attack on both sides Warrrrrrr
Dat is niet zozeer het probleem. Bij de zender in kwestie werken de failsafes waarschijnlijk op een andere manier dan dat voor ons van toepassing is. Deze zender onthoud waarschijnlijk de laatst goed binnengekomen positie, dus als dat volgas vooruit met schijf aan is, heb je best een probleem.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
-
inventor schreef:Dat is niet zozeer het probleem. Bij de zender in kwestie werken de failsafes waarschijnlijk op een andere manier dan dat voor ons van toepassing is. Deze zender onthoud waarschijnlijk de laatst goed binnengekomen positie, dus als dat volgas vooruit met schijf aan is, heb je best een probleem.

Ik denk deze dan. Iemand bezwaren?wisefire schreef:nee, een dx5e heb je voor 85 euro.. hier binnen nederland, dus lage verzendkosten.. met de juiste ontvanger..
http://www.racingmicromagic.nl/N_frame. ... _home.html
en spektrum (2,4ghz) is echt gewoon een verstandigere keuze in de meeste gevallen. ik kan me zoveel problemen herinneren met 40mhz,
Hoe dan?
- leo-rcc
- Site Admin
- Contacteer:
Op zich niet, prima zender als je niet teveel fratsen wilt.Mischa schreef:Ik denk deze dan. Iemand bezwaren?wisefire schreef:nee, een dx5e heb je voor 85 euro.. hier binnen nederland, dus lage verzendkosten.. met de juiste ontvanger..
http://www.racingmicromagic.nl/N_frame. ... _home.html
en spektrum (2,4ghz) is echt gewoon een verstandigere keuze in de meeste gevallen. ik kan me zoveel problemen herinneren met 40mhz,
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
-
oke mijn rolstoel heb ik net binnen er zitten 2 kings road halstead essex emd type : pm63/50-fk-24-gb2-25:1 in ik weet niet hoeveel wat die dingen zijn
ik heb nog eeven gekeeken maar ik kon nie veel vinden en ik heb ook een joystick controoler van de rolstoel stef zij dat je zoon ding draadloos kan maaken weet iemand hoe dat moet ?
( ik doe er nog fotos bij )
ik heb nog eeven gekeeken maar ik kon nie veel vinden en ik heb ook een joystick controoler van de rolstoel stef zij dat je zoon ding draadloos kan maaken weet iemand hoe dat moet ?
( ik doe er nog fotos bij )