Ons forum is al ruim 20 jaar in gebruik en een rijk archief. Voor robot bouwers is het een plek om updates en foto’s te delen van hun projecten. Voor een snelle reactie op je vragen zijn wij het meest actief op facebook en discord.
De Engelse roboteers zitten graag op het jaarlijkse grote evenement "Car Kit Show" of "Kit Car Show" of whatever van Newark omdat daar een heuse "Miss" wordt verkozen en als ik het me goed herinner wordt er een foto gemaakt van die Miss op de winnende robot(eer).
ach... op die gelegenheden heb je vaak 3 soorten mannen... degene die de auto's mooier vinden dan hun eigen vrouw, degene die de miss'en mooier vinden dan hun eigen vrouw, en degene die geen vrouw hebben omdat ze te veel met die auto's en miss'en bezig zijn
Ik spreek ook wel een riedeltje duits, dus daar wil ik uiteraard graag mee uithelpen. (mijn broer woont in oostenrijk, en ik had een afstudeerstage bij BMw in München)
Ik ben zeer waarschijnlijk bij beide duitse events aanwezig.
ja, dat is hem met de paplepel ingeslagen
Robots: - titANTarus
- TBA
raceeend schreef:ach... op die gelegenheden heb je vaak 3 soorten mannen... degene die de auto's mooier vinden dan hun eigen vrouw, degene die de miss'en mooier vinden dan hun eigen vrouw, en degene die geen vrouw hebben omdat ze te veel met die auto's en miss'en bezig zijn
maddox schreef:Sorry dan Mischa, dat ik je slagschip Bismarck heb genoemd. Ik ben aan het zoeken welke van die bergen staal wel de juiste referentie kan opwekken.
Men is druk doende van alle betrokken partijen (organisaties en sponsors) toezeggingen of uitvoering van hun beloften te krijgen. Ik verwacht binnen een paar weken definitief bericht.