Ik kan morgen nog langs een modelbouwzaak, of een oude ontvanger proberen te repareren die een defect contactje had.
Moderator: Moderators
146flex schreef:Helaas vielen de bezoekers aantallen voor de beurs nog al tegen.
Eigenlijk moet Kees het ook niet meer doen. Dus moeten we het anders regelen. [... alleen events in Wormerveer, alle spullen in een aanhanger, anderen gaan in Wormerveer laden en lossen ...]flex schreef:uit zelfbehoud stop ik met het versjouwen van de afscherming/arena in het geheel.
Het leken er meer..MJM schreef:146flex schreef:Helaas vielen de bezoekers aantallen voor de beurs nog al tegen.maar wel allemaal leuke mensen
Eigenlijk moet Kees het ook niet meer doen. Dus moeten we het anders regelen. [... alleen events in Wormerveer, alle spullen in een aanhanger, anderen gaan in Wormerveer laden en lossen ...]flex schreef:uit zelfbehoud stop ik met het versjouwen van de afscherming/arena in het geheel.
Natuurlijk! Hangt onderhand als poster onder mijn bed!Jeroen schreef:Trouwen iemand nog een foto gemaakt van prinses leia?
Jeroen schreef:Trouwens iemand nog een foto gemaakt van prinses leia?