gezocht topic
Moderator: Moderators
ach ja en een 20cm cylinder is al helemaal makkelijk. heb je een draaibankje thuis staan waar je een stuk van meer dan 20cm in kan spannen? of laat je het gewoon custom maken voor een half kapitaal?
en waar wil je het eigenlijk voor gebruiken?
P.S. kijk eens wat je typt, ik begrijp er echt niets van...
en waar wil je het eigenlijk voor gebruiken?
P.S. kijk eens wat je typt, ik begrijp er echt niets van...
dan mag dit topic op zoien
zelfs een 12 jarige typt beter.....een die mater heeft
Oh, och ja Boris, een 200mm cylinder op 10 bar. 300mm lang.
Nu effe zien, die levert 3141.6 kg aan drukkracht.
Bodemplaat in alu, 15mm dik, kop eveneens
3.5 kg aan alu voor de kop en bodemplaat
Buiswand, in Low pressure uitvoering, 5mm wanddikte hoogwaardig alu. Buis van 320mm (custom zuiger)lang. 3.1 kg aan buis.
stang, Staal, buis van 80mm, wand 3mm.Lengte 350mm. Gewicht 2.1kg+ deksels, 3.2 kg
zuiger,(custom) 20mm alu, doorsnee 200=2 kg zuiger.
Opgeteld 11.8 kg. Aan 7 eu per kilo minimum.(bouten,draadstangen,moeren niet bijgeteld)
Geschatte werktijd 6 uur aan 10 eu per uur.(dit is zonder enige vorm van belastingen of BTW gerekend, anders word dat al gauw 30 tot 50 eu per uur-machinetijd realistisch is 45-70 eu per uur)
Totaal 142.6Eu+ 23 eu transport.=165.6 eurootjes aub.
och ja, dit is de meest simpele vorm, enkelwerkend, en een korte levensduur, pak'm beet 1 jaar in live event en 1 competitie in de UK series.
Nu effe zien, die levert 3141.6 kg aan drukkracht.
Bodemplaat in alu, 15mm dik, kop eveneens
3.5 kg aan alu voor de kop en bodemplaat
Buiswand, in Low pressure uitvoering, 5mm wanddikte hoogwaardig alu. Buis van 320mm (custom zuiger)lang. 3.1 kg aan buis.
stang, Staal, buis van 80mm, wand 3mm.Lengte 350mm. Gewicht 2.1kg+ deksels, 3.2 kg
zuiger,(custom) 20mm alu, doorsnee 200=2 kg zuiger.
Opgeteld 11.8 kg. Aan 7 eu per kilo minimum.(bouten,draadstangen,moeren niet bijgeteld)
Geschatte werktijd 6 uur aan 10 eu per uur.(dit is zonder enige vorm van belastingen of BTW gerekend, anders word dat al gauw 30 tot 50 eu per uur-machinetijd realistisch is 45-70 eu per uur)
Totaal 142.6Eu+ 23 eu transport.=165.6 eurootjes aub.
och ja, dit is de meest simpele vorm, enkelwerkend, en een korte levensduur, pak'm beet 1 jaar in live event en 1 competitie in de UK series.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Heeft er iemand nog speedo's oid, zolang ik maar op afstand mijn 2 rolstoel motoren kan regelen?
Ik wil op de aankomende eventen kunnen rijden, het hoeft allemaal niet optimaal te werken, als het maar rijdt.
Ik heb nog geen geld voor duurdere speedo's, dus is er iemand die nog iets heeft liggen voor een klein prijsje
Ik wil op de aankomende eventen kunnen rijden, het hoeft allemaal niet optimaal te werken, als het maar rijdt.
Ik heb nog geen geld voor duurdere speedo's, dus is er iemand die nog iets heeft liggen voor een klein prijsje

TKR - [url=http://www.toxix.tk/]Team Toxix[/url]
Sponsored by - [url=http://www.astrojet.nl/]SuperMovieEntertainment[/url]
Sponsored by - [url=http://www.astrojet.nl/]SuperMovieEntertainment[/url]
- leo-rcc
- Site Admin
- Contacteer:
TKR, ik heb wel 8 relais te leen voor je tot je speedo's hebt. dan kan je 2 h-bruggen maken en daarop crossen.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.