Ons forum is al ruim 20 jaar in gebruik en een rijk archief. Voor robot bouwers is het een plek om updates en foto’s te delen van hun projecten. Voor een snelle reactie op je vragen zijn wij het meest actief op facebook en discord.
Ik en een vriend van me staan om 11.06 op Station Roosendaal. Is er toevallig iemand die daar langs komt rond die tijd ? We zullen een doosje bon-bon's meenemen voor de bestuurder en eventuele overige inzittenden...
This is the Gene Police! Put your hands up and Step AWAY from the Pool!
Toasticles: What female toast doesn't have that male toast does
Intelligence is knowing that a tomato is a fruit.
Wisdom is knowing not to put it in the fruit salad.
delft.. ligt toch langs de A4? komen ik en Kees wel langs. Ik kan wel 3 man in de auto hebben, ondanks de aanhanger... Kees heeft de andere aanhanger achter de wagen van z'n meisie hangen... En die zal wel vrij vol zitten denk ik. Maar weet het nog niet zeker hoor. Eerst ff met Kees over hebben...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Nogmaals, hopen dat het niet al te wanhopig of zeurderig klinkt : Komt er nog iemand langs Roosendaal die rond een uur of 11 2 mensen mee kan nemen naar Rucphen ?
Edit: Altijd eerst je inbox bekijken voordat je wanhopige dingen roept... Er had al iemand heel lief aangeboden te rijden.
Dat zou wel mooi zijn Niels, hoe laat denk je ongeveer langs te komen? Ik ben zeker tot een uur of 6 's ochtends bezig, dus mischien kan ik beter een nachtje slapen over slaan
Anders kunnen we altijd nog een stuk met de trein doen, ik vind het wat overdreven als Mario zo ver moet omrijden.
ik heb geen idee waar het nou is, welke provincie?
mn ouders moeten rijden, en die zeggen dat er 2 roosendaals zijn, en ze weten dus neit welke van de 2 het nou is..
A58 tussen Roosendaal en Breda (Noord Brabant)
afslag 19 Vosdonk/Sprundel
ri. Sprundel.
1e rotonde links
1e rotonde rechts
Na ca. 1km aan de rechterkant bij Jan Wagemakers.