25-27 nov 2005 - GameExpo/HCC dagen, Utrecht (Nl)
Moderator: Moderators
en nu we toch bezig zijn:
(en weeral; verbeter maar indien incorrect)
Alien Destructor II = duwbot met vaste spike
Ansgar = full body spinner
Das Gepack = duwbot met vaste spike
HARD = FP flipper
Frollino = full body spinner
Hammerhead 3 = FP flipper
Snakebite = verticale hydraulische pincer
Hannibal = FP flipper
Hades = FP flipper
Three Amigos = ????? clusterbot ????
Übervolt = FP flipper
Spike = FP hamer/spike
Bender = verticale spinner
Kan-Opener = horizontale hydraulische pincer
CCW-01 = verticale spinner
Twister = horizontale hamer spinner
PulverizeR = verticale spinner
1 Italiaanse, 1 Duitse, 1 Zwitserse, 1 Engelse, 2 Belgische, 2 Friesche en 9 Nederlandse Robots. Volgens mij is het erg lang geleden sinds er nog zo een internationaal event plaatsvond.
Ruud kennende kan hij hiermee al een halve dag vol praten....en als er nog iemand jarig moest zijn dit weekend laat het dan ook maar aan Ruud weten
Dus dit belooft wel delgelijk een erg leuk event te worden
(en weeral; verbeter maar indien incorrect)
Alien Destructor II = duwbot met vaste spike
Ansgar = full body spinner
Das Gepack = duwbot met vaste spike
HARD = FP flipper
Frollino = full body spinner
Hammerhead 3 = FP flipper
Snakebite = verticale hydraulische pincer
Hannibal = FP flipper
Hades = FP flipper
Three Amigos = ????? clusterbot ????
Übervolt = FP flipper
Spike = FP hamer/spike
Bender = verticale spinner
Kan-Opener = horizontale hydraulische pincer
CCW-01 = verticale spinner
Twister = horizontale hamer spinner
PulverizeR = verticale spinner
1 Italiaanse, 1 Duitse, 1 Zwitserse, 1 Engelse, 2 Belgische, 2 Friesche en 9 Nederlandse Robots. Volgens mij is het erg lang geleden sinds er nog zo een internationaal event plaatsvond.
Ruud kennende kan hij hiermee al een halve dag vol praten....en als er nog iemand jarig moest zijn dit weekend laat het dan ook maar aan Ruud weten

Dus dit belooft wel delgelijk een erg leuk event te worden

Ik ook, maar beter 6 feathers zonder wapen dan 2 met wapen, en er was een tijd dat dit bij de heavy's ook zo was hé !!WJ schreef:mag ik even melden dat ik het ERG slecht vind, zoveel feathers zonder wapen...
En als je ze allemaal tegelijk in de arena loslaat geeft dit ook behoorlijk wat spektakel. Maar indien je ze per twee laat vechten loop je inderdaad de kans dat het een behoorlijk vervelend gevecht wordt.... aan de organisatie om hier al dan niet rekening mee te houden.
-
- Contacteer:
- Greasy claw Ruud
- Contacteer:
Voor die gene die woensdag naar de Jaarbeurs komen om te helpen: aantreden zo rond 11:30 en 12:00. laad deur 110-111 c.q. hal 9. In dien je niet toegelaten wordt kun je mij of Kees mobiel bellen (N:45622669 K:40886036) De bedoeling is dat de vrachtwagen (na ruim 9uur laad tijd vandaag..) rond 11:30 bij de beurs is. En om 12uur zou de heftruk voor ons beschikbaar zijn. Zoek je de vrachtwagen.. De zij-wanden hebben reklame van Paramelt.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...