GRA/Roaming Robots event 12-13 Juni in the UK

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Babeth
Contacteer:

Bericht door Babeth »

AUW Dat wordt een dag heen en een dag terug rijden !!!
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/
kos

Bericht door kos »

Tis maar 450 km vanuit Harmich en Newark ligt een stuk dichterbij voor de terugweg. Volgens de planner een 4,5 uur rijden vanuit Harwich naar Liverpool.
Technically speaking, Whiskey is a solution.
maddox
Contacteer:

Bericht door maddox »

Kos, met jouw bloedsnelle Asta is het waarschijnlijk een vlotte rit, maar onze deukendoos, die waarschijnlijk 2 robots meeheeft, die doet het een stuk langzamer.
In alle geval, bij deze staat het toch maar vast dat we met een bestelwagentje voor de hele periode gaan. Dus we hebben transportmogelijkheid voor 1 of 2 heavies, als ze niet teveel reservedelen bijhebben.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Cavecrusher

Bericht door Cavecrusher »

Hoe wordt het nu geregelt met het vervoer;

komt er een bus, gaan we met auto's, gaan we met auto's en bus??
Bugs
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Marien heeft een uitgebreid schema gemaakt wie hoe waar naartoe gaat. Dus ik verwacht dat we daar binnenkort iets over horen.
MJM
Moderator

Bericht door MJM »

Meer info komt er aan. Ben ff druk met andere zaken, bijvoorbeeld arenatransport...
De mensen die anderhalve week gaan, gaan met de auto. De plaats en tijd van overtocht moeten nog bepaald worden.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
MJM
Moderator

Bericht door MJM »

Ik heb zojuist een mailtje aan de reizigers voor 2 events gestuurd. Niet ontvangen? Even melden, a.u.b.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
team tsunami II
Contacteer:

Bus journey to Liverpool-Event

Bericht door team tsunami II »

For everyone who don´t know how to come to the liverpool-event …

The germans managed to go by bus! So there are some places left. If you have a team and a heavyweight / featherweight robot, just fill out the application form and send it immediately back to gra@roboteers.org. There will be no coast for the journey and for ferry and for the camping site of course. We leave on Friday 11.06.04 at ca. 20.30 h at the TU – Universidad Eindhoven. Its an comfortable bus, climax, toilettes, video wide seats etc. and a lot of fun anyway.

So don´t hesitate -> just announce!

Your sincerely

Jochen (GRA chairmen / Team TSUNAMI) :lol:

Application form
Bugs
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Some of us should already be registered, like me. Is that right?
flex
Contacteer:

Bericht door flex »

Ik heb zo juist een Vosonic Xdrive pro vp300 40GB voor mijn vader gekocht.
Dit is een cardreader met 40GB harddrive en doet ook dienst als MP3 speler. Hij slikt zo'n beetje alle soorten memory cards die digitale camera's gebruiken. Ik neem hem ook mee naar liverpool & Newark. Mochten jullie kaartjes vol zijn.. zoek me ff op en dan copier ik ze wel. kan je daarna weer verder met foto's maken. Krijg je later wel een CD/DVD met alle/je foto's er op....
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Babeth
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Mensen die in de week tussen het GRA en Newark in Engeland willen blijven zijn hartelijk uitgenodigd om te kamperen in de tuin van Arthur Chilcott (Mortis). Hij heeft ook nog een tweepersoonskamer vrij als Tim wilt kamperen. Laat het me wel weten !!!

Mensen die naar Newark willen: neem een zwembroek en handdoeken mee. Er worden snode plannen gesmeed voor een ultrazwaargewichtensupersoakersgevecht.

flex
Contacteer:

Bericht door flex »

Even een tip voor degene die hun camera-geheugen willen loosen op 'mijn' HD in de UK... zet een klein bestandje op de geheugens met je naam en eventueel je e-mail/post gegevens. Zodat je foto's makkelijk te traseren zijn om ze naar je toe te sturen. De X's-drive copieert het hele geheugen incl. alle mappen en bestanden die er op staan. Je kan het (txt) dus in een map zetten waar de camera niet de foto's neer zet. Als je de foto's na het copieren delete en niet je memory formateerd zit je altijd goed.

Veel foto plezier toe gewenst.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
MJM
Moderator

Bericht door MJM »

Heeft iedereen nu een (tent)dak boven zijn hoofd? Mijn gezin wel, Mario, Babeth, Tim in Tim's tent? Carlijn heeft een 2-persoonstent? Stefan heeft een 2-persoonstent? WJ heeft een 2-persoonstent? Van Leo en Niels S weet ik het niet zeker. Roep het maar.
Marien
Roboteer
Babeth
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Ik geloof dat Tim's tent groot genoeg is voor een man of 7. Me dunkt dat er wel slaapplaats genoeg is.

Cavecrusher

Bericht door Cavecrusher »

de slaapcabines zijn voor 2 2 persoons luchtbedden, dus 4 personen (al hebben we er met 6e in geslapen), dit zijn alleen de slaapcabines, er is voor de rest nog ruimte voor 1 1 persoon en 1 2 persoons luchtbed, vraag me dan wel af hoe we buiten komen :)

dus er kunnen idd 7 personen in, maar dan geen bagage

p.s. tis zo'n bungalowtent van 35+ kg