Ons forum is al ruim 20 jaar in gebruik en een rijk archief. Voor robot bouwers is het een plek om updates en foto’s te delen van hun projecten. Voor een snelle reactie op je vragen zijn wij het meest actief op facebook en discord.
Wj, daar is het Hardox voor wat ik zelf gekocht heb. Voor Thialf wil ik nieuwe klauwen maken, en de elektronica weer betrouwbaar maken. Daarbij alles gaan shockmounten. De aandrijving blijft hetzelfde, die kan ik met 2 pinnen gewoon overzetten.
Helaas heb ik nog geen tekeningen, want er moet eerst een nieuwe pc komen, waarop ik SolidWorks kan draaien.
Ik dacht meer aan iets dat onder de tegenstander schuift zodat je m een beetje kan optillen. Maakt t duwen wat makkelijker. Ach, daar komt Kos zelf wel uit denk ik
"maar met schrpe punten prik je daar nog dorheen (als ze maar sterk en scherp genoeg zijn zodat ze niet buigen maar ook echt schade doen titanium punten?? wolfraamcarbide )
ach , het jammere in deze hardox-tijd is dat er eigenlijk geen robots meer zijn na een gevecht die echt volledig gesloopt zijn .........toch jammer .....;altijd leuk om te zien zolang het niet je eigen bot is ..............