6/7-4-07 Colchester
Moderator: Moderators
6/7-4-07 Colchester
Ondanks dat de verbinding een stuk minder geworden is heb ik zin in dit leuke toernooi.
Ben al ingeschreven.
Gaan we met nog meer mensen?
Kos? Iceman? ...?
Ben al ingeschreven.
Gaan we met nog meer mensen?
Kos? Iceman? ...?
It is just a machine!!!
- leo-rcc
- Site Admin
- Contacteer:
Onder voorbehoud dat ik iets rijdends heb voor Heereveen, en dus automatisch ook voor Colchester ga ik ook. Maar dat betekend dat ik me vooralsnog niet kan/ga inschrijven want het is nog niet zeker of ik een heavy af zal hebben.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Ik heb wel zin in, maar ik heb een paar vragen voor de mensen die hebben al internationale ervaring.
Ik heb al een paar keer naar de UK en Duitsland geweest.
Simpel, je komt er toe, je krijgt een bank toegewezen als werkplek, en je moet of whitboards doen, of meedraaien in de reguliere gevechten. Of allebei.Hoe werkt het?
Hangt van de organisator af. Maar het duurste ben je af wanneer je zowel voor het FRA als voor de organisator moet betalen. En dan nog krijg je een voordeel als nederlander. Indien je het ergste inrekent, heb een £ of 40 extra bij. (€60)Hoe veel kost de inschrijving?
Voor alles behalve antweights, ja. Antweights kunnen per vliegtuig.Hoe gaan jullie daar na toe, auto?
Meestal rijden we, als we met heavies gaan met een wagen en een bus. of meervouden van dat. De meeste roboteers hebben een wagen aangepast aan de noden. Monovolumers of busjes, stationcars of SUV's.
Ikzelf rijd met een Opel Combo en kan 1 heavy- Zelfs een heel grote als hannibal, of een gedeeltelijk gedemonteerde TAN met 4 man meenemen.
Feathers zijn natuurlijk ergens tussen te steken.
Waar blijven jullie slapen? Eten?
Soms bij een lokale roboteer, soms in een motel zoals de Formule 1 of een Travellodge. Reken op £40-60 per nacht voor een 2-3 persoonskamer. Maar let wel, da's de goedkope mogelijkheid.
We kamperen ook wel eens, en daarom dat we Chateau Maniakhebben. Als we alles in orde hebben is dat een basiskamp voor een hoop mensen. Maar tot nu is het een slaapplek voor 2 koppels en de eetplek voor 6 man.
Als je van deze mogelijkheid wil gebruik maken heb je alleen eigen slaapplek nodig. Tuurlijk niet voor normale winters. (maar zoals het weer nu is, zou ik het wel durven)
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Valt beter mee hoor Pepe, er is een reden waarom we via Duinkerken of Calais rijden.
De ferrydiensten zijn er gewoon veel goedkoper dan HvH-Harwich.
Ook proberen we zoveel mogelijk te carpolen. Dat drukt de kosten ook stevig.
Normalerwijze zijn we rond de €180 kwijt voor de ferry, weekend retour. Is dat nu alleen of met 7 in de wagen.
(soms heb je geluk en krijg je een voordeelprijs. het goedkoopst was €83 voor een nachtovertocht begin december)
Brandstofkost, 2 of 3 volle tanks.
Een normale prijs voor een Travellodge is €60 per nacht, voor een 3 persoonskamer.
Totaal per persoon kan je het normaal gezien redden met €120 als je met 3 gaat.
De ferrydiensten zijn er gewoon veel goedkoper dan HvH-Harwich.
Ook proberen we zoveel mogelijk te carpolen. Dat drukt de kosten ook stevig.
Normalerwijze zijn we rond de €180 kwijt voor de ferry, weekend retour. Is dat nu alleen of met 7 in de wagen.
(soms heb je geluk en krijg je een voordeelprijs. het goedkoopst was €83 voor een nachtovertocht begin december)
Brandstofkost, 2 of 3 volle tanks.
Een normale prijs voor een Travellodge is €60 per nacht, voor een 3 persoonskamer.
Totaal per persoon kan je het normaal gezien redden met €120 als je met 3 gaat.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Dat is de reden dat ik vraag of er meer roboteers gaan.
De overtocht word goedkoper als je zorgt dat auto's vol zitten.
De vorige keer dat we naar Colchester zijn geweest hebben we in een Travellodge geslapen. Dit is prima te doen.
Je moet er idd op rekenen dat je het FRA ook moet betalen. Maar dan ben je daar vanaf als je bijv. ook aan de UK Championships mee gaat doen.
Maar als we een en ander kombineren en afhankelijk van hoeveel je (eet en) drinkt kost het weekeinde je ca. 100-150 euries. Daarvoor heb je wel met Pasen een gaaf toernooi met een leuke sfeer op een goede lokatie.
Je doet daar wel ervaring op tegen goeie Engelse robots.
De overtocht word goedkoper als je zorgt dat auto's vol zitten.
De vorige keer dat we naar Colchester zijn geweest hebben we in een Travellodge geslapen. Dit is prima te doen.
Je moet er idd op rekenen dat je het FRA ook moet betalen. Maar dan ben je daar vanaf als je bijv. ook aan de UK Championships mee gaat doen.
Maar als we een en ander kombineren en afhankelijk van hoeveel je (eet en) drinkt kost het weekeinde je ca. 100-150 euries. Daarvoor heb je wel met Pasen een gaaf toernooi met een leuke sfeer op een goede lokatie.
Je doet daar wel ervaring op tegen goeie Engelse robots.
It is just a machine!!!
Ik wil gaan, maar voor ik ga wil ik graag met iemand anders ff oefening, maak het niet uit als ik moet na zijn huis rijden of hij wilt na mijn huis komen als maar wij samen ff oefening, want ik wil wel weten wat en waar mankeert in mijn robot, en ik wil ook graag iemand anders ideeën horen, wie heeft zin??
- leo-rcc
- Site Admin
- Contacteer:
Ik zou graag gaan, maar Colchester gaat me zeker niet lukken.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Leo van Miert
Team RCC website.