buffer gezocht

Vraag en aanbod

Moderator: Moderators

docproc
Berichten: 228
Lid geworden op: di jul 29, 2003 11:28 am

Bericht door docproc »

Common is inderdaad overdreven. Off the shelf, die mening heerst bij mij. Misschien heb ik het mis, verlicht mij zou ik zeggen.

Overigens is jou robot als geheel zeker niet COTS, ben tenminste nog geen zaak tegengekomen waar je dit soort machines kunt kopen. En begrijp me niet verkeerd, het resultaat mag er zijn lijkt me zo.
WJ
Berichten: 1955
Lid geworden op: ma aug 04, 2003 7:35 am
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door WJ »

er zijn 2 dingen off the shelf, de kees speedo's en de burkert kleppen.
De rest is maatwerk, is het geen maatwerk van mij dan is het wel maatwerk van iemand anders.
Om nog even terug te gaan naar mijn reactie, er zijn de laatste tijd weer zoveel 'teams' die een robot willen bouwen voor 3 euro... En aangezien ik mr orange hier nog nooit had gezien nog zijn achtergrond kende, ging ik er vanuit dat dit het zoveelste nieuwe team was... Dus bij deze mijn verontschuldigingen, en no offence intended !
mr orange
Berichten: 24
Lid geworden op: wo sep 03, 2003 9:41 pm
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door mr orange »

WJ, wat betreft de offence, non taken. Ik snap je reactie wel maar na enkele duizenden euros in robots gestopt te hebben de laatste jaren heb ik zelf ook wel door dat je niet voor 3 euro een competatieve robot hebt.

Wat betreft de FP buffer, als ik naar andere opties aan het rondkijken ben om aan zo'n ding te komen zou ik misschien wel eens kunnen bedoelen dat er andere manieren zijn dan Mario wat euro's te overhandigen en onderdelen te krijgen. Je zult versteld staan hoeveel leuke onderdelen gemaakt kunnen worden buiten de robotwarswereld...
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Bericht door maddox »

Ok, 1 1L Full pressure buffer in aanbieding. 3/8 bsp uitgang, gewicht 1.42 kg. 500mm lang, 55mm doorsnee.(zoals de 3L bufferopbouw)

19 eu.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.