15 - 16Juli - RAF Fairford (grootste luchtshow v.d. wereld)
Moderator: Moderators
- leo-rcc
- Site Admin
- Contacteer:
15 - 16Juli - RAF Fairford (grootste luchtshow v.d. wereld)
Als roboteer en vliegtuigfanaat kon ik deze kans niet laten liggen en heb Hannibal en de feather ingeschreven om mee te doen aan het roaming robots evenement tijdens de RAF Fairford luchtshow. Er is plaats voor 30 teams, waarbij de voorkeur uit gaat naar teams met heavyweights (die eventueel zelf ook een feather of 2 mee hebben).
Dit gaat een grote worden, veel publiek, veel spektakel. Het is 4 uur rijden vanaf Dover, en ook 4 uur vanaf Harwich, dus welke boot ik ook pak qua reistijd maakt het geen verschil.
Gevechten zijn op Zaterdag en Zondag, ik ben er Vrijdag al.
Dit gaat een grote worden, veel publiek, veel spektakel. Het is 4 uur rijden vanaf Dover, en ook 4 uur vanaf Harwich, dus welke boot ik ook pak qua reistijd maakt het geen verschil.
Gevechten zijn op Zaterdag en Zondag, ik ben er Vrijdag al.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
- leo-rcc
- Site Admin
- Contacteer:
Alles gepakt en gezakt. Morgen ben ik onderweg naar het vliegveld.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Leo van Miert
Team RCC website.
- leo-rcc
- Site Admin
- Contacteer:
let even niet op punctuaties en hoofdletters svp.
fairford is een geweldig evenement. leuke wedstrijden en gave vliegtuigen. Helaas wel weer wat schade mede dankzij iron awe 3 en THz op hannibal en little hitter op hannibalito. maar al met al een goede test voor het EK.
maandag ben ik weer terug.
fairford is een geweldig evenement. leuke wedstrijden en gave vliegtuigen. Helaas wel weer wat schade mede dankzij iron awe 3 en THz op hannibal en little hitter op hannibalito. maar al met al een goede test voor het EK.
maandag ben ik weer terug.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Leo van Miert
Team RCC website.
- leo-rcc
- Site Admin
- Contacteer:
Mettertijd op roaming robots. Ik heb het zelf veel te druk en te warm gehad om iets anders te doen dan de robots rijdend houden.
Bij Hannibal is een motor stuk gegaan en in zijn val heeft die mijn Sidewinder uitgefikt. Ik heb nog reserve dus voor het EK heeft het gelukkig geen gevolgen buiten het minder op reserve hebben van spullen.
Hannibalito heeft de nasty spinners van de UK prima overleeft (i love hdpe
) alleen moet er nog wel wat aan getweaked worden. Ik heb nu serieus last van mute effect, hij flipt zichzelf 360 graden terug op zijn rug ipv op zijn wielen.
Blij dat ik dit nu allemaal in de praktijk heb kunnen testen, dat maakt me al een stuk wijzer voor het EK.
Bij Hannibal is een motor stuk gegaan en in zijn val heeft die mijn Sidewinder uitgefikt. Ik heb nog reserve dus voor het EK heeft het gelukkig geen gevolgen buiten het minder op reserve hebben van spullen.
Hannibalito heeft de nasty spinners van de UK prima overleeft (i love hdpe

Blij dat ik dit nu allemaal in de praktijk heb kunnen testen, dat maakt me al een stuk wijzer voor het EK.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Leo van Miert
Team RCC website.