8-9 april 2006 MMM IV (GRA)

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Ik heb Hannibal al aangeboden.

Maar meer zijn welkom. :)
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 504
Lid geworden op: za sep 11, 2004 7:36 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Edwin »

Gelukkig vragen ze niet om een fp hamer/axe :)
It is just a machine!!!
Gebruikersavatar
Mischa
Berichten: 1514
Lid geworden op: vr aug 08, 2003 8:12 pm
Locatie: Noord Holland

Bericht door Mischa »

MJM schreef:Voor een PC-test zijn ze heel hard op zoek naar een HW FP flipper en een HW spinner. Omdat GRA er daar zelf niet veel van heeft willen ze graag een paar DRG'ers om die test uit te voeren...
Hmm... interresting! 8)
Hoe dan?
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

Mischa schreef:
MJM schreef:... een HW spinner...
Hmm... interresting! 8)
Foutje in de vertaling; ze zijn niet op zoek naar een spinner maar alleen naar een flipper. Dus Leo, neem al je flippers mee en doe je best.
Gebruikersavatar
Edwin
Berichten: 504
Lid geworden op: za sep 11, 2004 7:36 am
Locatie: Rotterdam

Bericht door Edwin »

watjes
It is just a machine!!!
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Wij zjin er in ieder geval weer bij. En je weet hoe drammerig ik kan zijn inzake veiligheid (als het geen stenen vriest in de hal tenminste, want dan ben ik blijkbaar een overwinterende beer... log, langzaam, traag, geheel geconcentreerd op mijn eigen vierkante meter ellende en slechtgehumeurd).

Hun arena zal het ondertussen wel kunnen hebben. De Duitsers evolueren namelijk.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Erg handig is het niet om een form online te zetten die je met de standaard adobe reader alleen kunt editten maar niet saven.

En een send knop zit er ook niet in.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

leo-rcc schreef:Erg handig is het niet om een form online te zetten die je met de standaard adobe reader alleen kunt editten maar niet saven.

En een send knop zit er ook niet in.
Tja, dat vind de maker zelf ook vervelend.
Overigens zijn natuurlijk alle DRG heavies welkom voor demo's. De Duitse toeschouwers zijn nog niet zo veel gewend :-)
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Ik had het via email doorgekregen. En heb dan eindelijk eens die "Adobe-print/opslaan-functie" gebruikt die Leo op mijn bak had ingesteld... printen als file, opslaan en dan lekker verzenden.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Gebruikersavatar
Cavecrusher
Berichten: 1497
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:35 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Cavecrusher »

Ik kan niet meer, ik moet voor school bij Roboludens meehelpen, en m'n zusje is dan jarig.
Friet
Berichten: 183
Lid geworden op: do aug 07, 2003 5:34 pm
Locatie: Belgium, beer country

Bericht door Friet »

Ik ga er zijn, ik breng Featherhard mee...en zoon Brent...

Voor de speedo klanten : de eerste lading van A-men's noeste arbeid..alsook een lading batterijen...

Cheers,

Frank
Always wondered why the Americans call them 'French' fries...they're definetely Belgian
Gebruikersavatar
Rooney
Berichten: 610
Lid geworden op: ma feb 14, 2005 7:01 pm
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Rooney »

Heyy allemaal.
Was het leuk?
Call 0909-SCHAAP for an appointment. I am one hell of a member.
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Prima. Geweldige sfeer weer, veel gelachen, goed gegeten, iets minder geslapen.

We zijn goed bezig geweest. Ik heb met Cavecrusher's DBA de 1e plaats voor de ants gehaald, en Rick en ik hebben de gedeeld 1e plaats gehaald bij de feathers.

Allebei maar 1 partij verloren, en dat was tegen elkaar. Ik won van Rick in ronde 2, hij won in ronde 5 van mij.

Hannibal heeft 170 kilo aan Angsgar omgeflipt en weer recht, wat de arenavloer niet zo geslaagd vond.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Gebruikersavatar
iiyama87
Berichten: 649
Lid geworden op: wo sep 15, 2004 2:40 pm
Locatie: Bij bergen op zoom
Contacteer:

Bericht door iiyama87 »

Het was erg leuk, tronice one werkte goed..ondanks de vele flips van Leo's feather :D Aardige mensen vond ik en arena zag er ook goed uit, de arena vloer was wel erg glad dat was wel minder. Een geslaagd weekend vond ik :!:
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Malenkaia deed het niet zo goed, jammer, maar we zaten in ieder geval niet op de laatste plaats bij de ants. :wink: Met dank aan Leo.
De arena is weer wat uitgebreider geworden. Er is een sluisdeur die ze kunnen openschuiven naar een kleine bull-pen toe. De polycarbonaat wanden staan op een afstand van de arenawand. Maar ik vermoed dat ze dringend een andere soort arenavloer moeten gaan gebruiken. Het is niet bestand tegen heavyweights en te glad om echt grip te krijgen voor de andere botjes.

Zaterdagnamiddag viel de stroom op een gegeven moment uit, er was een zekering gesprongen en volgens Suzanne (Delldog) nogal flink ook. Blijkbaar toen ik mijn waterkokertje instak, en op dat moment waren ook alle batterijen aan het opladen. Hmm... Bleek dat we, samen met de spelmachines naast ons, maar zo'n 16 Ampère tot onze beschikking hadden. Mijn waterkoker trekt er 10. Oepsie.

De volgende keer zullen Mario en ik liever toch niet meer in de Formule 1 slapen, er was enorm veel lawaai in de gang en het is toch wel een eind rijden (bovendien slagen we er nooit in de juiste weg te vinden). We zullen uitkijken naar een hotelletje dichter in de buurt. In ieder geval hebben we nu een prima adres voor het ontbijt, in een tankstation nota bene.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/