Ons forum is al ruim 20 jaar in gebruik en een rijk archief. Voor robot bouwers is het een plek om updates en foto’s te delen van hun projecten. Voor een snelle reactie op je vragen zijn wij het meest actief op facebook en discord.
Zaterdag 20 september is de definitieve datum voor ons live event bij Robodock in Rotterdam. Er is gewoon budget voor de demo arena, dus er hoeft niet zoals vorig jaar eerst nog zelf een arena in elkaar geklust te worden. Teams met werkende robots krijgen ook een reiskostenvergoeding.
Voor de mensen die er vorig jaar niet waren: dit is een groot alternatief soort festival met oa. robotica (vuurspuwende paarden en aliens, rijdende badkuipen, etc) live bands en theater.
wel zelf vlees meebrengen, want het tyft daar van de linkse geitewollen sokken dus vlees hebbe ze niet. Wat ze wel aan voedsel hebben wil je niet, geloof mij maar.
Mischa schreef:wel zelf vlees meebrengen, want het tyft daar van de linkse geitewollen sokken dus vlees hebbe ze niet. Wat ze wel aan voedsel hebben wil je niet, geloof mij maar.
raceeend schreef:ik kan wel bij de turkse slager een kilotje of 20 vlees krijgen voor 20 euro. en ik woon in rotterdam dus dat is ook niet slepen. heeft iemand BBQ's?
anders is het heel ff zoeken naar stalen olie vaten. dat zijn perfecte BBQ's gewoon door 2 en kippegaas er op.
Ik wil mijn BBQ wel mee nemen, en nee het is niet die kleine schaal die ik in de UK had