Inschrijfgeld
Moderator: Moderators
Inschrijfgeld
In de mail die ik gister heb gekregen staat dat je om mee te mogen doen aan DRG events je voor 31 januari het geld betaald moet hebben. Nu heb ik alleen echt geen geld op het moment dus kan ik niet voor 31 januari betalen. Is het echt nodig om voor 31 januari te betalen? Ik doe toch nog niet mee met evenementen omdat m'n bot niet af is en ook niet weet wanneer die af (of rijdend) zal zijn.
- Cavecrusher
- Berichten: 1497
- Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:35 pm
- Locatie: Tilburg
Met het betalen van het startgeld sta je geregistreerd als (potentieel) deelnemer. Door dit tijdig te betalen weten wij van de stichting tijdig hoeveel & welke teams/robots we kunnen verwachten. Dit handiger voor de planning. Wel zal men zich per specifiek event moeten inschrijven, kosteloos voor die gene die het startgeld al voldaan hebben.
Verder is het natuurlijk ook de vervanger van het lidmaatschaps geld dat door de vereniging werdt gevraagt.
Betaling van de 18eu startgeld bij inschrijving voor een event kan wel maar willen wij ontmoedigen.
Met vriendelijke groet,
Niels Schotten,
Coordinator werkgroepen DRG
Verder is het natuurlijk ook de vervanger van het lidmaatschaps geld dat door de vereniging werdt gevraagt.
Betaling van de 18eu startgeld bij inschrijving voor een event kan wel maar willen wij ontmoedigen.
Met vriendelijke groet,
Niels Schotten,
Coordinator werkgroepen DRG
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
- Cavecrusher
- Berichten: 1497
- Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:35 pm
- Locatie: Tilburg
Uh Ik was wat te snel. na wat ruggespraak met de voorzitter (Marien) moet het antwoord zijn dat het om robotier registratie gelden gaat en niet om startgeld. Excuses voor mijn vergissing.
Dit is nodig om de kosten van het bestaan van de stichting te bekostigen.
Dit is nodig om de kosten van het bestaan van de stichting te bekostigen.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
voor de voormalig leden van de vereniging die hun 'lidmaatschap' willen verlengen dmv deze roboteers registratie, moeten dit jaars gelden gaarne voor eind januari voldoen.
ik zal eerdaags ook de int. bank gegevens hier bij zetten. en rond (laten) mailen
ik zal eerdaags ook de int. bank gegevens hier bij zetten. en rond (laten) mailen
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
- leo-rcc
- Site Admin
- Berichten: 5882
- Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
- Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
- Contacteer:
Dus praten we nog steeds over 18 euro per robot, of per team?flex schreef:Uh Ik was wat te snel. na wat ruggespraak met de voorzitter (Marien) moet het antwoord zijn dat het om robotier registratie gelden gaat en niet om startgeld. Excuses voor mijn vergissing.
Dit is nodig om de kosten van het bestaan van de stichting te bekostigen.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Volgens mij moet per robot (minstens) 1 persoon betalen. Dat maakte ik uit het mailtje op tenminste.leo-rcc schreef:Dus praten we nog steeds over 18 euro per robot, of per team?flex schreef:Uh Ik was wat te snel. na wat ruggespraak met de voorzitter (Marien) moet het antwoord zijn dat het om robotier registratie gelden gaat en niet om startgeld. Excuses voor mijn vergissing.
Dit is nodig om de kosten van het bestaan van de stichting te bekostigen.
- leo-rcc
- Site Admin
- Berichten: 5882
- Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
- Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
- Contacteer:
In dat geval is het een verdrievoudiging van mijn "contributie". Feitelijk zie ik het als een bestraffing voor het hebben van meer dan 1 robot, terwijl in de ALV juist duidelijk naar voren werd gebracht dat we elke robot nodig hebben voor de opkomende evenementen.
Beetje krom als je het mij vraagt.
Beetje krom als je het mij vraagt.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
- Cavecrusher
- Berichten: 1497
- Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:35 pm
- Locatie: Tilburg
- Cavecrusher
- Berichten: 1497
- Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:35 pm
- Locatie: Tilburg