Inschrijfgeld

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

defecto
Berichten: 467
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 1:35 pm

Inschrijfgeld

Bericht door defecto »

In de mail die ik gister heb gekregen staat dat je om mee te mogen doen aan DRG events je voor 31 januari het geld betaald moet hebben. Nu heb ik alleen echt geen geld op het moment dus kan ik niet voor 31 januari betalen. Is het echt nodig om voor 31 januari te betalen? Ik doe toch nog niet mee met evenementen omdat m'n bot niet af is en ook niet weet wanneer die af (of rijdend) zal zijn.
Gebruikersavatar
Cavecrusher
Berichten: 1497
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:35 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Cavecrusher »

betaal bij het event zelf is een optie
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

Met het betalen van het startgeld sta je geregistreerd als (potentieel) deelnemer. Door dit tijdig te betalen weten wij van de stichting tijdig hoeveel & welke teams/robots we kunnen verwachten. Dit handiger voor de planning. Wel zal men zich per specifiek event moeten inschrijven, kosteloos voor die gene die het startgeld al voldaan hebben.
Verder is het natuurlijk ook de vervanger van het lidmaatschaps geld dat door de vereniging werdt gevraagt.
Betaling van de 18eu startgeld bij inschrijving voor een event kan wel maar willen wij ontmoedigen.

Met vriendelijke groet,
Niels Schotten,
Coordinator werkgroepen DRG
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Gebruikersavatar
Cavecrusher
Berichten: 1497
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:35 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Cavecrusher »

ok, niks gezegd
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

Uh Ik was wat te snel. na wat ruggespraak met de voorzitter (Marien) moet het antwoord zijn dat het om robotier registratie gelden gaat en niet om startgeld. Excuses voor mijn vergissing.
Dit is nodig om de kosten van het bestaan van de stichting te bekostigen.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
defecto
Berichten: 467
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 1:35 pm

Bericht door defecto »

Dus het moet echt voor 31 januari betaald worden? Of kan het op elk moment van het jaar? (Ookal liever voor 31 januari begrijp ik)
flex
Berichten: 2711
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 12:48 am
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

Bericht door flex »

voor de voormalig leden van de vereniging die hun 'lidmaatschap' willen verlengen dmv deze roboteers registratie, moeten dit jaars gelden gaarne voor eind januari voldoen.
ik zal eerdaags ook de int. bank gegevens hier bij zetten. en rond (laten) mailen
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

flex schreef:Uh Ik was wat te snel. na wat ruggespraak met de voorzitter (Marien) moet het antwoord zijn dat het om robotier registratie gelden gaat en niet om startgeld. Excuses voor mijn vergissing.
Dit is nodig om de kosten van het bestaan van de stichting te bekostigen.
Dus praten we nog steeds over 18 euro per robot, of per team?
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
defecto
Berichten: 467
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 1:35 pm

Bericht door defecto »

leo-rcc schreef:
flex schreef:Uh Ik was wat te snel. na wat ruggespraak met de voorzitter (Marien) moet het antwoord zijn dat het om robotier registratie gelden gaat en niet om startgeld. Excuses voor mijn vergissing.
Dit is nodig om de kosten van het bestaan van de stichting te bekostigen.
Dus praten we nog steeds over 18 euro per robot, of per team?
Volgens mij moet per robot (minstens) 1 persoon betalen. Dat maakte ik uit het mailtje op tenminste.
Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

In dat geval is het een verdrievoudiging van mijn "contributie". Feitelijk zie ik het als een bestraffing voor het hebben van meer dan 1 robot, terwijl in de ALV juist duidelijk naar voren werd gebracht dat we elke robot nodig hebben voor de opkomende evenementen.

Beetje krom als je het mij vraagt.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
iceman
Berichten: 1491
Lid geworden op: vr aug 29, 2003 8:55 am
Locatie: belgium-city
Contacteer:

Bericht door iceman »

klopt Big L. , heb d´r zelf dadelijk 4 ( incl. 1 FW) , speciaal om het gat op te vullen qua aantal robots , worden we hier daarom gestraft?
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
Gebruikersavatar
Cavecrusher
Berichten: 1497
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:35 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Cavecrusher »

Minimaal 1 teamlid per robot dient dit te hebben voldaan om mee te mogen doen.
dat is idd als een bestraffing te beschouwen, voor het hebben van meerdere robots,.
Gebruikersavatar
Bugs
Site Admin
Berichten: 5433718
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:13 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Hmm.. ik denk dat het bedoeld is om te voorkomen dat er nog maar 1 iemand per team donateur is. Maarja als je in je eentje 3 feathers hebt vindt ik het eigenlijk overdreven om 54 euro te betalen.
Hoe gaat dat eigenlijk bij de 3 amigos? geld dat als 1 robot :)
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

Kom op jongens, het geldt toch niet per robot maar per persoon. Het is voor lopende kosten, niet voor mijn wintersportvakantie.
Gebruikersavatar
Cavecrusher
Berichten: 1497
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:35 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Cavecrusher »

dus per deelnemend lid moet je betalen, niet per deelnemende robot

ben ik blij een one-man-team te zijn, heb trouwens al wel betaald