WIE GAAT HEM CLAIMEN ?? www.dutchrobotwars.com :)

Voor alle algemene zaken zoals bv het forum...

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5882
Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Van de dotster website:

It can take months after the expiry date of a domain before the domain is released to the public. Unfortunately there is no way of knowing exactly when this will happen, as each Registrar will have their own "grace period" set to give their customers opportunity to renew the domains. Here is a general timeline, however:

An expired domain goes through 3 stages:

Expired: The current owner is given a grace period by the current registrar. This period varies in length from company to company, but for domains registered though us it is 40 days.

REDEMPTIONPERIOD: The domain is then deleted from the current registrar and returned to the central registry. The registry then holds onto the domain for 30 additional days during which time the owner can 'redeem' the domain at a much higher cost.

PENDINGDELETE: The domain is then placed in this status for 5-7 days, during which time the owner cannot re-register his or her domain. After this time, the domain is deleted and returned to public availability.

All together this makes approximately 81 days from expiration until the domain can be registered for domains registered through us. Again, this length can vary depending on the grace period given.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
niels
Berichten: 285
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 10:21 pm
Contacteer:

Bericht door niels »

Ik heb een notification staan bij dotster, en krijg een mailtje zodra het domain weer vrijkomt. Als het domain weer te registreren is zal ik 'm voor DRG registreren.

Niels
niels
Berichten: 285
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 10:21 pm
Contacteer:

Bericht door niels »

Grrr... gesniped door een amerikaan die 'm wil verkopen :(

Niels
Börge
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: do jul 31, 2003 3:05 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Börge »

Soms zie ik echt niet in wat die domeinparkeerders met bepaalde domeinen willen bereiken. Er is dus echt niemand die geld gaat neerleggen voor het domein dutchrobotwars.com, die bedrijven kunnen toch nooit winst maken.

Het leukste is dan nog dat het bedrijf zelf, het domein staat geregistreerd op een Amerikaans bedrijf. Als je direct naar het domein toegaat kom je echter uit bij een Duits bedrijf.
If I ever find my inner child I will shoot it.
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 2962
Lid geworden op: za aug 16, 2003 7:09 pm

Bericht door Jeroen »

Börge schreef:Soms zie ik echt niet in wat die domeinparkeerders met bepaalde domeinen willen bereiken. Er is dus echt niemand die geld gaat neerleggen voor het domein dutchrobotwars.com, die bedrijven kunnen toch nooit winst maken.

Het leukste is dan nog dat het bedrijf zelf, het domein staat geregistreerd op een Amerikaans bedrijf. Als je direct naar het domein toegaat kom je echter uit bij een Duits bedrijf.
Tja ooit had die site veel hits..
Börge
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: do jul 31, 2003 3:05 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Börge »

Ja ooit, maar niet in het laatste jaar. En kunnen ze wel uitzoeken hoeveel hits een site in zijn verleden heeft gehad?
If I ever find my inner child I will shoot it.
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 2962
Lid geworden op: za aug 16, 2003 7:09 pm

Bericht door Jeroen »

ik denk het wel. daar zulle ze gewoon robots of spiders voor hebben.
groote kans dat er geen persoon aan te pas is geweest. maar een computer die de boel regeld.
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

Men heeft iig vertrouwen dat robots "hot" worden. Lijkt het.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 2962
Lid geworden op: za aug 16, 2003 7:09 pm

Bericht door Jeroen »

treu .. Maar ik acht de kans groot dat je die site voor een prikkie of eventuweel wat reklame over kan nemen.
Gebruikersavatar
MJM
Moderator
Berichten: 3071
Lid geworden op: di jul 29, 2003 8:43 am
Locatie: Rijnmond

Bericht door MJM »

Jeroen schreef:groote kans dat er geen persoon aan te pas is geweest. maar een computer die de boel regeld.
Volgens mij heb je daar heel erg gelijk in.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Kunnen we die gast niet op een of andere manier horendol maken ? Ik hou me aanbevolen. Ik heb zin om mensen te pletten.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Gebruikersavatar
Bugs
Site Admin
Berichten: 5433718
Lid geworden op: zo jul 27, 2003 9:13 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Bugs »

Het is vast niet 1 gast maar een bedrijf ofzo.
Is het de moeite nog wel waard? We hebben toch dutchrobotgames.nl daar kunnen we gewoon alles onder hangen.
Wich reminds me, moet nog even kijken hoe ik het forum ga verplaatsen.
Ik heb nu toegang.
Gebruikersavatar
Babeth
Berichten: 3345
Lid geworden op: za aug 16, 2003 1:43 pm
Locatie: Vilvoorde (B)
Contacteer:

Bericht door Babeth »

Wat doen die lui eigenlijk met zo'n site ? Ik neem aan dat ze die hebben moeten kopen. Wat gebeurt er als ze het niet verkocht krijgen ?
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Börge
Moderator
Berichten: 668
Lid geworden op: do jul 31, 2003 3:05 pm
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Börge »

Op hun site ( http://www.sedo.de/ ) staat dat ze meer dan een miljoen domeinen te koop hebben. Als ze een domein niet verkopen doen ze er weinig mee denk ik.
If I ever find my inner child I will shoot it.
niels
Berichten: 285
Lid geworden op: ma jul 28, 2003 10:21 pm
Contacteer:

Bericht door niels »

De nieuwe eigenaar kan je in de whois info vinden:

Cohen, Michael hostmaster@genuine-web.com
Genuine Web Internet Solutions
4155 9th Ave
New York, New York 10034
United States
8887452650 Fax --


sedo is alleen een bedrijf waar je je domein kan parkeren en te koop kan zetten. Ze doen er dan ook meteen wat reclame bij voor je...

Ze hebben alleen de kosten voor het registreren moeten betalen (10 dollar of zo), en de kosten voor het stallen bij sedo. Als ze dat met iets van 100 domeinen doen, en er 1 voor veel geld verkopen hebben ze hun geld er al uit.

Niels