13-14 juni 2006 Ede - demo Vision & Robotics 2006
Moderator: Moderators
@Marc. Uh. klopt ja. Goed.. is er een bed vrij voor Carlijn. Scheelt ook weer. En hebben we vervoer van en naar het hotel 
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Ik blijf toch nog een extra nachtje bij mijn broer, dus is het voor mij makkelijker om op 1 plaats te blijven slapen. Maar ik las uit de post dat marien op maandag en blade dinsdag blijft slapen.
Maar ik vind het niet erg om mensen in het hotel af te droppen, eventueel nog wat te kletsen en dan naar mijn broer door te rijden.
Maar ik vind het niet erg om mensen in het hotel af te droppen, eventueel nog wat te kletsen en dan naar mijn broer door te rijden.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
-
kalme nelis
- Contacteer:
Gewoon je bout in de muur prikken en gaan soldern. mischien ff een raampje open zetten. Roboteers hebben wel wildere dingen gedaan ik hotels om hun robots op te lappen.
Niels Schotten
Inmiddels staat Pully bij mij in de gang en de antarena in de woonkamer.
Het lijkt er op dat 2 van de 3 gas flessen gevult zullen zijn. De laatste ~5kg in de tank wil niet echt mee werken om de flessen te vullen.
Ook al hebben de flessen lekker koud in de koelkast gestaan en daarna ook nog iets afgeblazen (ondersteboven zodat de co2 moest verdampen om er uit te komen), maar dan nog ging er amper 0,5kg in de fles voor het hevelen stopte
Het lijkt er op dat 2 van de 3 gas flessen gevult zullen zijn. De laatste ~5kg in de tank wil niet echt mee werken om de flessen te vullen.
Ook al hebben de flessen lekker koud in de koelkast gestaan en daarna ook nog iets afgeblazen (ondersteboven zodat de co2 moest verdampen om er uit te komen), maar dan nog ging er amper 0,5kg in de fles voor het hevelen stopte
Niels Schotten
ik heb mijn wagen, volgeladen, met allemaaal robotjes.
Ben wel blij met mijn autotje: er zit nu in
- TAN
- Pizzabox
- Yes
- The disturbance
- DeBiel
- Maniac
- Fuzzy Buzzy
- MBY
- DBA
- 2 zenderkoffers
- grote gereedschapskist
- bak met accu's en lader
- Tas met kleding en toillettas
- Stoel
- Bed
- Slaapzak
- Laptoptas
En ik heb gewoon nog de helft over qua laadruimte
Ben wel blij met mijn autotje: er zit nu in
- TAN
- Pizzabox
- Yes
- The disturbance
- DeBiel
- Maniac
- Fuzzy Buzzy
- MBY
- DBA
- 2 zenderkoffers
- grote gereedschapskist
- bak met accu's en lader
- Tas met kleding en toillettas
- Stoel
- Bed
- Slaapzak
- Laptoptas
En ik heb gewoon nog de helft over qua laadruimte
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
- leo-rcc
- Site Admin
- Contacteer:
Ow dan kan Hannibal er ook nog wel bij. 
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.