ik heb dan toch al vakantie, dus ik denk dat ik beide dagen kan/ga.
13-14 juni 2006 Ede - demo Vision & Robotics 2006
Moderator: Moderators
Ben je de maandag avond al beschikbaar? En neem je een robot mee?
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Ehm jah ik ben maandag avond ook beschikbaar, en ik heb ook best zin om dan al te komen.
Ik neem een robot mee, mijn raptor die inmiddels al rij-klaar is.
Als het goed is heeft dennis nog ergens de CAD tekening.
Ik zit alleen nog even over 1 ding, ik kom waarschijnlijk met de trein, dan kom ik dus in Ede-wageningen, maar is dat hotel dicht bij het station ?
Ik neem een robot mee, mijn raptor die inmiddels al rij-klaar is.
Als het goed is heeft dennis nog ergens de CAD tekening.
Ik zit alleen nog even over 1 ding, ik kom waarschijnlijk met de trein, dan kom ik dus in Ede-wageningen, maar is dat hotel dicht bij het station ?
Building in progress 10%
-
kalme nelis
- Contacteer:
We bouwen maandagavond op. Waarschijnlijk zal de arena tussen 17:00 en 17:30 ariveren. Hoewel de rest van de beurs officieel tot 17:00 mag bouwen, mogen wij de hele avond gebruiken. Eén team zal de arena opzetten, een ander team de stand (in een andere ruimte).
De beurs is open van 9:00 tot 17:00, onze demo's zijn van 16:15 tot 16:45. Daarmee moeten we strak op tijd beginnen. Een aantal van ons zal dus de stand bemannen, een ander stel zal de robots en accu's moeten bijhouden, vooral op dag 2. Afhankelijk van de staat van de robots, is het wel leuk om publiek te laten rijden.
Zijn er robots bij die CO2 nodig hebben? Dat is namelijk nog niet besteld.
Kan iedereen van de aanwezige robots eventuele cad-tekeningen, elektronisch, naar mij mailen, a.u.b? Liefst in dwg, dxf, microstation, inventor of solid works formaat.
De beurs is open van 9:00 tot 17:00, onze demo's zijn van 16:15 tot 16:45. Daarmee moeten we strak op tijd beginnen. Een aantal van ons zal dus de stand bemannen, een ander stel zal de robots en accu's moeten bijhouden, vooral op dag 2. Afhankelijk van de staat van de robots, is het wel leuk om publiek te laten rijden.
Zijn er robots bij die CO2 nodig hebben? Dat is namelijk nog niet besteld.
Kan iedereen van de aanwezige robots eventuele cad-tekeningen, elektronisch, naar mij mailen, a.u.b? Liefst in dwg, dxf, microstation, inventor of solid works formaat.
- leo-rcc
- Site Admin
- Contacteer:
Hannibalito ziet er niet echt florisant uit, maar is rijklaar op dit moment.
Tot het flippersysteem is veranderd is het een duwdoos, ver onder gewicht (in tegenstelling tot zijn baasje).
Als iemand hem mee kan nemen naar Ede heb je er in ieder geval weer een rijdende feahterweight bot bij. Als daarna iemand hem mee door neemt naar Cuijk is ie daar ook nog inzetbaar.
Tot het flippersysteem is veranderd is het een duwdoos, ver onder gewicht (in tegenstelling tot zijn baasje).
Als iemand hem mee kan nemen naar Ede heb je er in ieder geval weer een rijdende feahterweight bot bij. Als daarna iemand hem mee door neemt naar Cuijk is ie daar ook nog inzetbaar.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Een feather kan ik vast nog wel ergens in de auto kwijt...leo-rcc schreef:Hannibalito ziet er niet echt florisant uit, maar is rijklaar op dit moment.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Er zijn inmiddels 2 kamers geboekt in het hotel Papendal.. http://www.papendal.nl/
Deze 4 beden zijn voor inventor, marc, marien(ma)/blade(di), en ik zelf. Carlijn is doorverwezen naar haar broer. Kalme Nelis + vriendin duiken een sta-caravan in.
Vanaf maandag middag een uurtje of 17:00 mag men klaar staan bij het congres centrum in ede. route Ik verwacht dat wij met de vrachtwagen en aanhanger er dan wel al zullen zijn.
Wie komen er met de auto? Carlijn natuurlijk, ik met de vrachtwagen, Ellen gaat maandag weer terug en komt woensdag middag weer de aanhanger halen.
Deze 4 beden zijn voor inventor, marc, marien(ma)/blade(di), en ik zelf. Carlijn is doorverwezen naar haar broer. Kalme Nelis + vriendin duiken een sta-caravan in.
Vanaf maandag middag een uurtje of 17:00 mag men klaar staan bij het congres centrum in ede. route Ik verwacht dat wij met de vrachtwagen en aanhanger er dan wel al zullen zijn.
Wie komen er met de auto? Carlijn natuurlijk, ik met de vrachtwagen, Ellen gaat maandag weer terug en komt woensdag middag weer de aanhanger halen.
Niels Schotten
Dan ben je slimmer dan mijn zus :p, die vond het een veel beter idee als ik met de trein naar ede en vervolgens naar Hengevelde ging :sCarlijn natuurlijk, ik met de vrachtwagen, Ellen gaat maandag weer terug en komt woensdag middag weer de aanhanger halen
Ik neem maandag mijn broer mee, maar die heeft tot 17.00 uur een sollicitatie gesprek. Dus ff eten en dan aanrijden zal het waarschijnlijk 18.30 - 19.00 worden dat ik er ben.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl