13-14 juni 2006 Ede - demo Vision & Robotics 2006

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Blade

Bericht door Blade »

Hmm, is er nog plaats voor 1 iemand ? ik zie dat ik ben vergeten in dit topic te zeggen dat ik ook langs kom :)

ik heb dan toch al vakantie, dus ik denk dat ik beide dagen kan/ga.
Building in progress 10%
flex
Contacteer:

Bericht door flex »

Ben je de maandag avond al beschikbaar? En neem je een robot mee?
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Blade

Bericht door Blade »

Ehm jah ik ben maandag avond ook beschikbaar, en ik heb ook best zin om dan al te komen.

Ik neem een robot mee, mijn raptor die inmiddels al rij-klaar is.
Als het goed is heeft dennis nog ergens de CAD tekening.

Ik zit alleen nog even over 1 ding, ik kom waarschijnlijk met de trein, dan kom ik dus in Ede-wageningen, maar is dat hotel dicht bij het station ?
Building in progress 10%
Carlijn
Contacteer:

Bericht door Carlijn »

Ik kom dan maandag avond wel die kant op, vanaf welke tijd zijn er mensen? Nu ga ik heel erg zijn ;), maar als het hotel geheel vergoed vind, is het wel zo gezellig om daar te slapen. Anders ga ik mijn broer lastig vallen.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
inventor

Bericht door inventor »

Ik ben er dinsdag woensdag maar heb er geen probleem mee om maandag ook al te komen om te helpen opbouwen. Ik hoor het nog wel.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
kalme nelis
Contacteer:

Bericht door kalme nelis »

...Ik zal er de dinsdag en woensdag bij zijn. Me vriendin komt ook mee en wij slapen in de stacaravan van haar ouders daar in de buurt. De maandag durf ik niet te zeggen, dat ligt een beetje aan me rooster...
MJM
Moderator

Bericht door MJM »

We bouwen maandagavond op. Waarschijnlijk zal de arena tussen 17:00 en 17:30 ariveren. Hoewel de rest van de beurs officieel tot 17:00 mag bouwen, mogen wij de hele avond gebruiken. Eén team zal de arena opzetten, een ander team de stand (in een andere ruimte).
De beurs is open van 9:00 tot 17:00, onze demo's zijn van 16:15 tot 16:45. Daarmee moeten we strak op tijd beginnen. Een aantal van ons zal dus de stand bemannen, een ander stel zal de robots en accu's moeten bijhouden, vooral op dag 2. Afhankelijk van de staat van de robots, is het wel leuk om publiek te laten rijden.
Zijn er robots bij die CO2 nodig hebben? Dat is namelijk nog niet besteld.
Kan iedereen van de aanwezige robots eventuele cad-tekeningen, elektronisch, naar mij mailen, a.u.b? Liefst in dwg, dxf, microstation, inventor of solid works formaat.
inventor

Bericht door inventor »

Ik neem me laptop wel mee met een desbetreffende +- 1-2gb met cads.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Carlijn
Contacteer:

Bericht door Carlijn »

De eerste robots staan al klaar in de auto:

Afbeelding

TAN past alsof de auto ervoor gemaakt is:

Afbeelding
www.EFWAH.nl
marc
Contacteer:

Bericht door marc »

Carlijn schreef:TAN past alsof de auto ervoor gemaakt is:
:lol: Leuk als je een auto gaat kopen, even passen of ik deze wel wil.
[url=http://www.rwnl.tk]RWNL[/url]

Wie het laatst lacht
denkt het traagst
leo-rcc
Site Admin
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Hannibalito ziet er niet echt florisant uit, maar is rijklaar op dit moment.

Tot het flippersysteem is veranderd is het een duwdoos, ver onder gewicht (in tegenstelling tot zijn baasje).

Als iemand hem mee kan nemen naar Ede heb je er in ieder geval weer een rijdende feahterweight bot bij. Als daarna iemand hem mee door neemt naar Cuijk is ie daar ook nog inzetbaar.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
MJM
Moderator

Bericht door MJM »

leo-rcc schreef:Hannibalito ziet er niet echt florisant uit, maar is rijklaar op dit moment.

Tot het flippersysteem is veranderd is het een duwdoos, ver onder gewicht (in tegenstelling tot zijn baasje).

Als iemand hem mee kan nemen naar Ede heb je er in ieder geval weer een rijdende feahterweight bot bij. Als daarna iemand hem mee door neemt naar Cuijk is ie daar ook nog inzetbaar.
Een feather kan ik vast nog wel ergens in de auto kwijt...
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
flex
Contacteer:

Bericht door flex »

Er zijn inmiddels 2 kamers geboekt in het hotel Papendal.. http://www.papendal.nl/
Deze 4 beden zijn voor inventor, marc, marien(ma)/blade(di), en ik zelf. Carlijn is doorverwezen naar haar broer. Kalme Nelis + vriendin duiken een sta-caravan in.
Vanaf maandag middag een uurtje of 17:00 mag men klaar staan bij het congres centrum in ede. route Ik verwacht dat wij met de vrachtwagen en aanhanger er dan wel al zullen zijn.
Wie komen er met de auto? Carlijn natuurlijk, ik met de vrachtwagen, Ellen gaat maandag weer terug en komt woensdag middag weer de aanhanger halen.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Carlijn
Contacteer:

Bericht door Carlijn »

Carlijn natuurlijk, ik met de vrachtwagen, Ellen gaat maandag weer terug en komt woensdag middag weer de aanhanger halen
Dan ben je slimmer dan mijn zus :p, die vond het een veel beter idee als ik met de trein naar ede en vervolgens naar Hengevelde ging :s

Ik neem maandag mijn broer mee, maar die heeft tot 17.00 uur een sollicitatie gesprek. Dus ff eten en dan aanrijden zal het waarschijnlijk 18.30 - 19.00 worden dat ik er ben.
www.EFWAH.nl
marc
Contacteer:

Bericht door marc »

@ flex, in je pm stond toch dat er genoeg mensen waren, zodat ik thuis kon blijven en me bot met Carlijn mee kon geven...
[url=http://www.rwnl.tk]RWNL[/url]

Wie het laatst lacht
denkt het traagst