Heb je een goed idee of ben je net met bouwen gestart? Laat het ons zien!
Moderator: Moderators
Glenn
Berichten: 424 Lid geworden op: zo jan 21, 2007 12:44 pm
Locatie: Assen, Holland
Bericht
door Glenn » vr jun 15, 2007 8:07 pm
is volgens mij wat zwaar voor een ant..
(\__/)
(O.o )
(> < )
Jim
Berichten: 374 Lid geworden op: zo mar 11, 2007 3:01 pm
Locatie: Anna Paulowna
Bericht
door Jim » vr jun 15, 2007 8:08 pm
ik hou het maar bij boutjes
Jim
Berichten: 374 Lid geworden op: zo mar 11, 2007 3:01 pm
Locatie: Anna Paulowna
Bericht
door Jim » vr jun 15, 2007 9:03 pm
maar houd een ant het ook vol met 3 mm hdpe (dan is het hele panser behalve onderkant 3mm hdpe)
Jim
Berichten: 374 Lid geworden op: zo mar 11, 2007 3:01 pm
Locatie: Anna Paulowna
Bericht
door Jim » zo jun 17, 2007 10:02 am
of ik probeer het gewoon en zie wel wat het word
(is voor jullie wat minder gezeur)
Jim
Berichten: 374 Lid geworden op: zo mar 11, 2007 3:01 pm
Locatie: Anna Paulowna
Bericht
door Jim » za jun 23, 2007 11:41 am
het is al een tijdje stil maar ik heb me niet verveeld
ik heb een ant gemaakt van 0,5mm alu met 2mm plexiglas zijkanten ( ik weet het plexiglas is niet stevig )
en hij rijd al
ik zou donderdag men accu binnen krijgen maar die krijg in nu 2 maanden later
(conrad waarom heb je mij veraden
)
dus rij ik nog op oplaadbare batterijen
het is een normale wedge en ik heb geen idee hoe ik een foto in me topic moet plaatsen dus als iemand dat wilt doen?? graag
Glenn
Berichten: 424 Lid geworden op: zo jan 21, 2007 12:44 pm
Locatie: Assen, Holland
Bericht
door Glenn » za jun 23, 2007 2:46 pm
Dit is um:
(\__/)
(O.o )
(> < )
Henning
Berichten: 618 Lid geworden op: do aug 07, 2003 12:03 am
Bericht
door Henning » ma jun 25, 2007 1:24 pm
12kg... maar het zou ook een raptor (5kg) kunnen worden...
inventor
Berichten: 2575 Lid geworden op: ma aug 04, 2003 6:58 am
Locatie: Numansdorp
Bericht
door inventor » ma jun 25, 2007 2:40 pm
Dat wordt een feather flipper, als ik me niet vergis. Raptor kan niet, te grote motoren.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
leo-rcc
Site Admin
Berichten: 5883 Lid geworden op: do aug 21, 2003 9:55 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam
Contacteer:
Bericht
door leo-rcc » ma jun 25, 2007 3:07 pm
En een raptor is 6 Kg maximaal.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
maddox
Berichten: 3632 Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:
Bericht
door maddox » ma jun 25, 2007 3:11 pm
Da's die van Friet.
MSR54 aandrijving met electronises.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
g-lap
Berichten: 455 Lid geworden op: do sep 04, 2003 10:27 am
Contacteer:
Bericht
door g-lap » ma jun 25, 2007 3:39 pm
Klopt, dat is het feather project van Friet. Het ding (het heeft nog geen naam voor zover ik weet) heeft test gereden tijdens de wetenschaps beurs in Brussel. Het wordt één van de volgende dagen voorzien van pantser.... en in het beste geval ooit eens van een wapen.
Maar het rijdt al reeds en zal dus hopelijk kunnen meedoen in September.
Jim
Berichten: 374 Lid geworden op: zo mar 11, 2007 3:01 pm
Locatie: Anna Paulowna
Bericht
door Jim » ma jun 25, 2007 6:57 pm
op de clubdag deet hij het niet zenderprblemen
maar ik ben al beggonnen met me feater
ontwarp van frame is er al
lijkt op friet maar met platte voorkant voor de klauwen
Jim
Berichten: 374 Lid geworden op: zo mar 11, 2007 3:01 pm
Locatie: Anna Paulowna
Bericht
door Jim » di jun 26, 2007 10:00 pm
ik heb een vraag:
wat voor tantwiel redusie moet ik om mijn klauwen zetten?(1-4 1-20)
inventor vond 1-20 wel goed maar zijn er nog andere ideën graag
foto komt er aan weet niet hoe dat moet hoor ( vreemd gedoe met url enz
)
inventor
Berichten: 2575 Lid geworden op: ma aug 04, 2003 6:58 am
Locatie: Numansdorp
Bericht
door inventor » wo jun 27, 2007 5:54 am
Mischien handig om type motor erbij te zetten, mechanishe tekening van hoe je het in gedachte had, ook spoed van het schroefdraad is handig.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.