Ons forum is al ruim 20 jaar in gebruik en een rijk archief. Voor robot bouwers is het een plek om updates en foto’s te delen van hun projecten. Voor een snelle reactie op je vragen zijn wij het meest actief op facebook en discord.
In principe heb ik een plaats vrij. Probleem is alleen dat ik geen garantie krijg dat ik een auto tot mijn beschikking heb, omdat mijn vader 1 auto wil verkopen. Kan dus zijn dat ik vrijdag avond te horen krijg dat ik geen auto tot mijn beschikking heb :(
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
Ik kom vrijdag ochtend langs Eindhoven op weg naar genk en heb wel plaats vrij...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
gewoon op de foto clicken. dan krijg je de gallery te zien. gewoon daar de eerste van kiezen. en daarna kan je steeds de volgende kiezen...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
ok het is opzich goed zolang er geen drempels in de buurt zijn (de vering is wat te zacht voor een volgeladen verlaagde auto hobbel... SCHUUR! maar moet geen probleem zijn) wij gaan alleen al wel op vrijdag. aangezien we ook helpen met opbouwen