Ons forum is al ruim 20 jaar in gebruik en een rijk archief. Voor robot bouwers is het een plek om updates en foto’s te delen van hun projecten. Voor een snelle reactie op je vragen zijn wij het meest actief op facebook en discord.
Ik weet niet of het voor de rest van het team ook geldt, maar ik ben in ieder geval niet van de partij. Helaas, maar ik kan mijn kleine lijfje niet in zessen delen ( al zou dat soms best wel handig zijn ).
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.
yeps ik dus ook niet marco ;( ff teveel van het goeie maar we hebben onze tijd ff nodig voor andere dingen.. die BBQ zou ik graag meemaken.. volgende keer beter in iedergeval bedankt voor de gebode gastvrijheid.
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.
Ik vrees dat dan ook dit lid van het team maar afzegt, nog even onder voorbehoud. Eén ding is zeker, PulverizeR komt zeker niet mee. In elk geval niet in één deel.
Count me out. Ik ben zaterdag en zondag bezig een vloer uit een huis te slopen...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Tot hoe laat duurt het feest? Ik word namelijk ook in Enschede verwacht op zondagavond voor die presentatie. Ik kom dus sowieso, maar ik moet wel op tijd vertrekken.
Mvg,
Leo van Miert Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Voor degen die komen eten en meuren op zaterdag , welkom vanaf 16.00 uur , om ongeveer 18.30 eten en ´s-avonds gaan we naar de tent in het dorp(mijn adres :Klein Hoefstraat 5 Molenbeersel Bels) , we beginnen op zondag om NIET VROEGER dan 10.00 uur met spek en eier en ongeveer 13.00 uur met opbouwen arena en vanaf 14.00 uur om het heel uur een kwartier demo´s tot geloof ik 17.00 of 18.00 uur , komt niet zo precies ............dus Kos , je hoeft je niet te haasten op zaterdag voor BBQ , ik laat wel wat zwoerdjes over voor je .......................
wow ! ben net in de tent geweest voor laatste afspraken , als het zondag net zo warm is als nu , neem maar genoeg Jupilerkes mee voor uw eigen vochtig te houden ...........................C.U. zaterdag of zondag ......