gezocht topic
Moderator: Moderators
Nog ff over een oude vraag in dit topic. de 200mm cilinder. Die dingen zijn gewoon verkrijgbaar tot 320mm diameter. Bij Norgren staan ze tot/met 200mm als max. 16bar en groter tot max. 10bar werkdruk.
Overigens zou zo'n rond 200mm, 200mm slag zo ong. 27kg gaan wegen....
Prijs weet ik niet. Niet opgevraagt. Overigens zullen de meeste pneu. fabr. wel deze maten leveren. (SMC-Festo-Norgren-Rexroth e.d.)
Overigens zou zo'n rond 200mm, 200mm slag zo ong. 27kg gaan wegen....
Prijs weet ik niet. Niet opgevraagt. Overigens zullen de meeste pneu. fabr. wel deze maten leveren. (SMC-Festo-Norgren-Rexroth e.d.)
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
- blackbeast
- Contacteer:
-
-
24V accu's zijn zelfs in 99% van de allergrootste toepassingen 2 12V batterijen.(die elks op zich uit 6 loodaccu cellen bestaan, of in rare gevallen 10 1.2V NiCd of NiMH)
dus dat worden of 2 12V blokken.Of 4 6V blokken of 12 2V cellen, zoals wat A men(Jan van Team Compactory) aanbied, 2V 2.5 Ah cellen type Hawker Cyclon.
dus dat worden of 2 12V blokken.Of 4 6V blokken of 12 2V cellen, zoals wat A men(Jan van Team Compactory) aanbied, 2V 2.5 Ah cellen type Hawker Cyclon.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
- boris
- Locatie: vijfhuizen ligt vlak bij haarlem en dat ligt weer bij amsterdam in de buurt
- Contacteer:
ik zoek een cilinder van een diameter tussende 125 en de 150 mm met een maximale in getrokken lengete (zonder scharnierend blok) met cilinder kop van 130 mm heeft iemand zoiets liggen of kan iemand er aan komen zonder het zelf te makne en dan door verkopen ?? zo jah dan wil ik er wel wat cntjes voor neer leggen

gegroet boris
kijk op http://www.ap-clan.tk
kijk op http://www.ap-clan.tk
- leo-rcc
- Site Admin
- Contacteer:
Boris, je was toch met een lightweight bezig? waarom dan zo'n forse cylinder?
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.