Even voorstellen

Nieuw op het forum? Nieuw team? Stel je hier even voor aan het publiek.
CoasterKneus
Berichten: 1
Lid geworden op: vr jan 12, 2024 12:50 pm

Even voorstellen

Bericht door CoasterKneus »

Hallo allemaal!

Allereerst wil ik even zeggen dat ik het super tof vind dat deze "sport" ook in Nederland gehouden wordt.

Mijn naam is sander a.k.a. CoaterKneus en ben al van jongs af aan geïnteresseerd en gefascineerd door battlebots. Wilde vroeger al zelf een robot bouwen maar had daar 0 kaas van gegeten en had toen ook de financiën er niet voor, haha. Nu tig jaren verder kwam ik er dus achter dat dit ook in Nederland gehouden wordt en begint het toch echt wel te kriebelen om een bot te bouwen!

Ik ben werkzaam in de technische dienst van een klein familie pretpark en heb in de loop der jaren voldoende kennis opgedaan kwa techniek en beschik ook over een ruim arsenaal aan gereedschappen en machines (o.a. frees en draaibank en 3d-printers) dus het bouwen ervan zal niet zo moeilijk worden denk ik.

Om specifieke kennis op te doen ben ik zeker aanwezig op de clubdag 23 maart en maak graag kennis met de Nederlandse bots en bouwers!

Vriendelijke groet, sander


Ps: klopt het dat er ook een discord groep is? Kan daar nergens info over vinden en dit forum is niet zo actief als dat het geweest is zag ik 😅
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 2962
Lid geworden op: za aug 16, 2003 7:09 pm

Re: Even voorstellen

Bericht door Jeroen »

Welkom! We zijn nog steeds actief ja :) Discord link : https://discord.gg/KzWSVvRykt
What goes up must come down...
Gebruikersavatar
maddox
Berichten: 3631
Lid geworden op: do aug 14, 2003 11:06 pm
Locatie: Vilvoorde
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door maddox »

Het forum is door de transitie naar Discord eigenlijk een reclamebord geworden.

Maar welkom.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.