Ik merk dat ik sinds de geboorte van de kinderen niet meer actief bouw. Nu komt daar ook een verhuizing bij dus heb ik besloten om de schuur maar eens te gaan opruimen. Ik doe vrijwel alles van de robots weg, voornamelijk omdat ik het zonde vindt dat het hier stof staat te happen. Tegen de tijd dat de kids wat ouder zijn wil ik weer gaan bouwen en tot die tijd blijf ik natuurlijk actief in de club als penningmeester.
Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik ik laatst snel ff probeerde om de robots up en running te krijgen, maar dat zowel Iets/Etwas als YES ik niet stil getrimt kreeg. Geen idee of de elektronica niet meer goed is, of dat het een kwestie is van kalibreren en opnieuw binden. De accu's zullen ook wel hun beste tijd gehad hebben. Ik hoop dat iemand er leuk mee aan de slag gaat of bv een ervaren roboteer er een mooi startersset voor een beginner van kan maken. (Idee is dus niet dat iemand met de robots YES/Iets/Pizzabox/Fuzzy Buzzy of AND gaan rijden, maar wel iets zelf ontwerpen).
Doe een goed bod, liefst alles in 1 keer weg. Voor mij is het belangrijker dat er iemand nog plezier van heeft dan dat ik er iets voor krijg.
Schuur opruiming
Moderator: Moderators
Schuur opruiming
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
-
- Contacteer:
Re: Schuur opruiming
Wow! dat is nagenoeg een schatkamer aan onderdelen!
Misschien iets te divers om als 1 pakketje te verkopen.
Misschien iets te divers om als 1 pakketje te verkopen.