Ik hoop dat jullie me n beetje kunnen helpen, ik ben op zoek naar een leuke dc motor, iets van 12-15 KW continu capable, zoals op veel elctrische heftrucks als aandrijfmotor word gebruikt. (20-25 cm diameter, 40-50 cm lang) ieeetsje groter dan heavy aandrijfmotor dus, ook een maatje groter dan een golfkar motor, die is eigenlijk net te zwak

heb al wat bedrijven proberen contact op te nemen, maar ze hadden niets leuks liggen (of kreeg niet de juiste persoon aan de lijn), en om nou gelijk 1500 euro uit te geven aan een nieuwe, ik zoek gewoon een 2ehandsje.
waarom hier? omdat ik weet dat sommige mensen hier iets meer contacten in de wereld van transport en mechanica bedrijven hebben, en met vereende kracht vind men dingen die je in je eentje over het hoofd ziet.
waarvoor is het? voor een electrisch aangedreven auto!

budget? max 500 euro ofzo? liefst natuurlijk goedkoper, maar ik kan natuurlijk niet alles hebben.
en ja, als ik een motor vind, gaat die auto zeker omgebouwd worden, en komt er hier natuurlijk ook een build log.
(en kom ik m laten zien op clubdagen natuurlijk, net als die bijna-afgebouwde ants die hier al 2 jaar in een doosje liggen

, ook maar eens afbouwen, ik besteeds te weinig tijd aan mn hobbies, heh, in ieder geval geen tijd-eisende vriendin meer.

)