Het idee spookt al een tijd door mijn hoofd, en nu is er toch een voorzichtige start gemaakt. Ik weet nog niet in welk tempo de vorderingen gemaakt worden, wellicht zal ik zelfs op workshops van jullie kennis gebruik komen maken...
Mijn onothodoxe werkwijze druipt er weer van af, dus...
Wat is er wel al:
Het idee: Een kettingzaag op wielen.
Het logo: (hehehe)

Even meteen maar een uitleg voor de jonge broekies/ culuurbarbaren onder ons. Een legendarische film, die indruk op me heeft gemaakt is the texas chainsaw massacre. Het klassieke verhaal van een groep tieners die op de verkeerde plek komen, en zo (bijna allemaal) worden vermoord door een maniak met een kettingzaag, genaamd leatherface.
De film eindigt met de zogenaamde chainsaw dance, waar het logo dan weer naar verwijst.
(Leatherface is een briljante rol van Gunnar Hansen die ik heb ontmoet, vriendelijke gast trouwens, terzijde)
Leatherface is dus verbastert in Feather Lace, wat tevens een breivorm schijnt te zijn, bwahahaha. Past dan ook weer perfect bij me.
Uiteraard is de naam gebaseerd op het wapen, wat ook inmiddels gekocht is:

(zo lang mogelijk hou ik het zaagblad weg, scheelt weer verwondingen en zo)
wat is er over te zeggen...
18V (dus die accu's wil ik ook gebruiken)
weegt 3 kilo !!!
afmetingen weet ik zo niet (zaagblad was zo'n 25cm meen ik)
tevens in bestelling:
de spectrum die Leo in een eerdere post meldde (kreeg net een mailtje dat ze die over 2 weken menen in stock te hebben)
(met ontvanger besteld overigens)
het moet weer een showbot (maar wel competatief) worden, als de eerste tartarus (die ik nog steeds mijn mooiste vind

er liggen 4 vipers klaar (nog zonder gearbox) Waarbij ik eigenlijk denk om maar 2 wiel-aandrijving te nemen, reversable.
ALLE tips, ideeen steunbetuigingen zijn welkom
(kritiek ook, maar daar luister ik toch niet naar)
ik moet nog verzinnen:
- wat de lijnen moeten worden van het beestje

- waar ik leuke betaalbare onderdelen krijg

- ehhh andere vragen/aandachtspunten die ik even vergeet?

edit: plaatje verkleind