Ons forum is al ruim 20 jaar in gebruik en een rijk archief. Voor robot bouwers is het een plek om updates en foto’s te delen van hun projecten. Voor een snelle reactie op je vragen zijn wij het meest actief op facebook en discord.
Ik wil ook wel meedoen aan een Feather tornooi. Al zal ik dan wel nog behoorlijk wat werk hebben.... Maar gaat het echt full combat zijn ( = schijven toegelaten)???
Dan ga ik mijn nieuwe wapen wel probleren klaar te krijgen
Alle onderdelen zijn er, alleen nog wat kleine aanpassingen en wat montagewerk en natuurlijk veeeeel testen.
Die Feather van Nantheos mag er weer af, die komt niet af... er is nog eigenlijk helemaal niks... de studie neemt iets meer tijd in dan gedacht. Ik kom nog wel natuurlijk. Bovendien neem ik ook nog iemand mee die het ook heel erg leuk vindt
Helaas gaan wij met de trein, en kunnen we dus niet bij de loods komen. Rijdt er misschien iemand langs station Roosendaal ? Het zou erg heel fijn zijn als we niet met de bus hoeven, omdat dat niet opschiet.
This is the Gene Police! Put your hands up and Step AWAY from the Pool!
Toasticles: What female toast doesn't have that male toast does
Intelligence is knowing that a tomato is a fruit.
Wisdom is knowing not to put it in the fruit salad.
Post maar hoe laat je plant in Roosendaal te zijn.
Misschien dat er dan nog meer roboteers met de trein komen.
Ik kan nog niet zeggen of ik zelf in de gelegenheid ben, maar er zijn meer roboteers met een auto.