Brutus

Heb je een goed idee of ben je net met bouwen gestart? Laat het ons zien!

Moderator: Moderators

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3069
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: Brutus

Post by MJM » Tue Jan 26, 2016 11:04 am

Een Valkiri-achtige FW voorop schroeven?
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

flex
Posts: 2711
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Re: Brutus

Post by flex » Wed Jan 27, 2016 12:42 pm

Met de nieuwe regels (110kg) heb je nog 25kg over. gaat dan 11 vanaf voor de cilinders. heb je nog 14kg voor de montage/wapen vormgeving en de besturing (accu's?)
Moet toch kunnen?

En je kan er idd nog 2 'valkiri's' op zetten als je wil. desnoods een horizontaal en 1 verticaal...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Re: Brutus

Post by iceman » Sun Mar 06, 2016 7:57 pm

Brutus is naar Moscow geweest en uit de filmpjes te zien is het duidelijk dat je je eigen robot eigenlijk niet moet uitlenen ... er was een probleem met de zenders ... met de dx5 reed brutus maar op 25% power maar wel met flipfunctie ... de dag erna is de dx6 gebruikt en reed Brutus beter ... heb net gekeken en gereden met Brutus en blijkt dat op de dx6 het verkeerde model is gekozen oftewel reed Brutus maar op 65% ... tevens waren de accu´s zwaar onder spanning terwijl je moeiteloos 2 wedsrtijden kan rijden ... elke robot heeft zij tlc nodig ...een beetje zonde als je ziet wat voor tijd/geld/afstand er aan gespendeerd is ... oftewel altijd het baasje erbij om de beste resultaten te krijgen ...Als ik naar de filmpjes keek zag ik al dat er iets niet klopte ... ik had Jonno als gesms´t maar blijkbaar moest hij voor zorgen voor ; ripper , stinger , dantomkia , rip en Major Damage , en daarnaast voor vullen van gas voor deze robots en links uittrekken van alle robots na elk gevecht ...dan is het geen wonder dat Brutus niet presteerde ...
Oftewel ; Volgende keer zelf mee of geen robot ...
ff een vraagje ; 2 plastic kartvelgen zijn kapot ... weet iemand waar ik die kan bestellen want ik heb al gezocht maar kan ze niet vinden ...
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

User avatar
Jeroen
Posts: 2960
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: Brutus

Post by Jeroen » Wed Feb 22, 2017 7:27 pm

Team Cobra.jpg
Team Cobra.jpg (1.16 MiB) Viewed 6366 times
Cobra Robot.jpg
Cobra Robot.jpg (690.64 KiB) Viewed 6366 times
:D
What goes up must come down...

kalme nelis
Posts: 1708
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Re: Brutus

Post by kalme nelis » Wed Feb 22, 2017 8:38 pm

pretty!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests