FRA Elections
Moderator: Moderators
Er zijn 4 goede redenen voor Leo:
- Hij is reeds tech-checker en kent dus de regels
- hij kan voor zover ik weet prima met iedereen omgaan
- hij is zowat het vaakst van ons allen in Engeland
- hij laat niet zo gemakkelijk over zich heen wandelen
Niet dat ik andere kandidaten zou afkraken, integendeel, maar dit zijn gewoon Leo's sterkste punten. En ik mag toch wel zeggen dat ik als voormalige representative weet welke kwaliteiten belangrijk zijn voor dit baantje.
- Hij is reeds tech-checker en kent dus de regels
- hij kan voor zover ik weet prima met iedereen omgaan
- hij is zowat het vaakst van ons allen in Engeland
- hij laat niet zo gemakkelijk over zich heen wandelen
Niet dat ik andere kandidaten zou afkraken, integendeel, maar dit zijn gewoon Leo's sterkste punten. En ik mag toch wel zeggen dat ik als voormalige representative weet welke kwaliteiten belangrijk zijn voor dit baantje.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]
http://thehouseofchaos.wordpress.com/
http://thehouseofchaos.wordpress.com/
-
Houden zo.leo-rcc wrote:Uiteraard wil hij dat niet. Hij weet dat ik niet zo maar ja en amen zeg op alles wat hij naar voren brengt.
Ik heb net een mail naar FRA gestuurd om Leo's nominatie te steunen.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
- leo-rcc
- Site Admin
Ik vind het absoluut van belang dat onze belangen goed vertegenwoordigd worden binnen de FRA. Ik wil me zelf daarom meer met de gang van zaken gaan bemoeien van de FRA, dat kan ik het beste als FRA rep.
Toen Marko mijn naam naar voren schoof heb ik dus ook meteen ja gezegd tegen Geoff en Andy. Die wilden dan weer (uiteraard) dat ze meer kandidaten hadden om uit te kiezen en een verkiezing houden.
Toen Marko mijn naam naar voren schoof heb ik dus ook meteen ja gezegd tegen Geoff en Andy. Die wilden dan weer (uiteraard) dat ze meer kandidaten hadden om uit te kiezen en een verkiezing houden.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Er was maar een kandidaat. Er hadden zich geen anderen gemeld (toch?)
En gezien de positieve respons en geen negatieve respons ben je dan al snel de defacto winnaar..
En gezien de positieve respons en geen negatieve respons ben je dan al snel de defacto winnaar..
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...