FRA Elections
Moderator: Moderators
FRA Elections
FRA elections 2007.
Applications are invited from FRA members to contest FRA elections for the following posts.
Present post holder
President of the association Andy Kane
Chairman of the association Geoff Smith
Secretary of the association Vacant
Above constitutes the National Executive
Area Chair person
South East Karoline Pannell
Wales and South West James Baker
South Midlands Kane Aston
Midlands Tony Somerfield
North West and Scotland Mark Lumb
East Midlands and North East Trevor Wright
East Anglia Andrew Marchant
Netherlands/ Belgium Vacant
Rules
A. You can nominate yourself and do not need a seconder.
B. Event organiser’s are constitutionally excluded
C. Election to take place early May by Email ballot
D. Area chairmen need to reside in the area that is applied for.
E. Final date for nominations is to be 9th April 2007
F. Length of term is two years
G. John Frizell is to be the returning officer and therefore does not vote
For nominations or any inquiries/ questions please write by email to info@fightingrobots.co.uk
Applications are invited from FRA members to contest FRA elections for the following posts.
Present post holder
President of the association Andy Kane
Chairman of the association Geoff Smith
Secretary of the association Vacant
Above constitutes the National Executive
Area Chair person
South East Karoline Pannell
Wales and South West James Baker
South Midlands Kane Aston
Midlands Tony Somerfield
North West and Scotland Mark Lumb
East Midlands and North East Trevor Wright
East Anglia Andrew Marchant
Netherlands/ Belgium Vacant
Rules
A. You can nominate yourself and do not need a seconder.
B. Event organiser’s are constitutionally excluded
C. Election to take place early May by Email ballot
D. Area chairmen need to reside in the area that is applied for.
E. Final date for nominations is to be 9th April 2007
F. Length of term is two years
G. John Frizell is to be the returning officer and therefore does not vote
For nominations or any inquiries/ questions please write by email to info@fightingrobots.co.uk
It is just a machine!!!
Naar mijn mening was ik dat niet de afgelopen jaren, want DRG is geen onderdeel van FRA maar een gelijkwaardige organisatie. In Engeland denken sommigen daar wel eens anders over.
Ik heb in ieder geval meerdere malen gemeld dat ik het niet juist vond dat zowel individuele Roboteers als organisaties (RR enz.) lid konden worden. Blijkbaar hebben ze dat nu beter geregeld.
Stichting DRG is iniddels meer een organisator dan een vertegenwoordiger, daarom is het inderdaad aan de Roboteers(groep) om een vertegenwoordiger in het FRA te verzorgen. Let dan wel op dat er dan binnen Nl/B een scheiding kan ontstaan tussen FRA leden en niet-leden. DRG zal waarschijnlijk volgens FRA regels blijven organiseren, maar niet de eis stellen dat alle deelnemers FRA-lid zijn.
De regiovertegenwoordiger zal goede contacten met zijn/haar achterban moeten hebben en 1 of 2 keer per jaar in UK moeten vergaderen. Mijn indruk is dat men daar wel van een politiek spelletje houdt, dus laat je niet meeslepen.
Meestal wordt er over veiligheid, klasse-indeling en de evenementagenda gesproken.
Ik heb er geen problemen mee wanneer Marco dat doet. Er zijn er meer die het kunnen. Volgens mij blijft Leo de safety marshall.
Ik heb in ieder geval meerdere malen gemeld dat ik het niet juist vond dat zowel individuele Roboteers als organisaties (RR enz.) lid konden worden. Blijkbaar hebben ze dat nu beter geregeld.
Stichting DRG is iniddels meer een organisator dan een vertegenwoordiger, daarom is het inderdaad aan de Roboteers(groep) om een vertegenwoordiger in het FRA te verzorgen. Let dan wel op dat er dan binnen Nl/B een scheiding kan ontstaan tussen FRA leden en niet-leden. DRG zal waarschijnlijk volgens FRA regels blijven organiseren, maar niet de eis stellen dat alle deelnemers FRA-lid zijn.
De regiovertegenwoordiger zal goede contacten met zijn/haar achterban moeten hebben en 1 of 2 keer per jaar in UK moeten vergaderen. Mijn indruk is dat men daar wel van een politiek spelletje houdt, dus laat je niet meeslepen.
Meestal wordt er over veiligheid, klasse-indeling en de evenementagenda gesproken.
Ik heb er geen problemen mee wanneer Marco dat doet. Er zijn er meer die het kunnen. Volgens mij blijft Leo de safety marshall.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
- leo-rcc
- Site Admin
Ik blijf idd Safety Marshall, ik ambieer ook geen andere rol. Als je regiovertegenwoordiger wil worden heb je mijn stem (ik heb stemrecht binnen de fra).
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Toen de FRA werd opgericht was ik de "de facto area rep"voor de Benelux en bij momenten zelfs voor heel Europa. Maar dan werd ik ziek en omdat wij minder en minder naar de UK konden gaan ben ik ermee opgehouden en heeft Marien het min of meer overgenomen. Tegenwoordig doen zelfs Leo en Carlijn ook al wat ik op het Duitse forum enzo zou moeten doen.
Het is goed dat Marco het zou willen doen. Het is gewoon tijd voor wat fris bloed.
Wat het inhoudt is het volgende:
Het is goed dat Marco het zou willen doen. Het is gewoon tijd voor wat fris bloed.
Wat het inhoudt is het volgende:
- - contactpersoon zijn voor de Nederlandse en Belgische roboteers tegenover de rest van de FRA (en de roboteering community)
- wanneer er iets in het FRA besloten moet worden: het bespreken ervan met de achterban en de opmerkingen/goedkeuringen/tegenkantingen daarna naar de FRA-vergadering brengen
- het bijwonen van enkele FRA-vergaderingen om de inbreng van je achterban te geven, dit gebeurt momenteel in het kantoor van Andy Kane
- informatie doorspelen vanuit het FRA
- aanspreekpunt zijn voor alle problemen met het FRA
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]
http://thehouseofchaos.wordpress.com/
http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Andy heeft gevraagd of ik interesse heb, maar daar heb ik nog niet op gereageerd. De verkiezingen zijn er volgens mij alleen, omdat hij niet zo graag Leo als dutch representive heeft. Daarom zoekt hij nu andere kandidaten, zodat er kan worden gestemd.
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit.
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit.
Technically speaking, Whiskey is a solution.
- leo-rcc
- Site Admin
Uiteraard wil hij dat niet. Hij weet dat ik niet zo maar ja en amen zeg op alles wat hij naar voren brengt.
Last edited by leo-rcc on Mon Aug 04, 2008 8:48 am, edited 1 time in total.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Leo van Miert
Team RCC website.