Voor overleg binnen en tussen DRG commissies
Moderator: Moderators
-
Cavecrusher
- Posts: 1490
- Joined: Mon Sep 01, 2003 5:35 pm
- Location: Tilburg
Post
by Cavecrusher » Tue Jun 21, 2005 9:32 pm
nee, kwas het sowieso al vanplan, door de bijl komen de wielen heel makkelijk van de vloer, en zit ik vast.
tis nu gewoon een 60 km/h rambot

-
WJ
- Posts: 1954
- Joined: Mon Aug 04, 2003 7:35 am
- Location: Leeuwarden
-
Contact:
Post
by WJ » Wed Nov 09, 2005 2:04 pm
ik stel voor om de cradles niet meer verplicht te stellen om robotwars toegankelijker te maken voor nieuwelingen.
-
Babeth
- Posts: 3345
- Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
- Location: Vilvoorde (B)
-
Contact:
Post
by Babeth » Wed Nov 09, 2005 2:15 pm
Dan kun je net zo goed de failsaves afschaffen want die kosten ook geld. Dit is onzin en je doet het alleen maar omdat je gepikeert ben.
Een cradle in metaal, of beter nog: in hout, is zò gemaakt. Is dat nu zo moeilijk ?
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]
http://thehouseofchaos.wordpress.com/
-
MJM
- Moderator
- Posts: 3056
- Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
- Location: Rijnmond
Post
by MJM » Wed Nov 09, 2005 6:04 pm
WJ wrote:ik stel voor om de cradles niet meer verplicht te stellen om robotwars toegankelijker te maken voor nieuwelingen.
Onzin, ik hoop dat je dat zelf ook nog beseft.
-
leo-rcc
- Site Admin
- Posts: 5881
- Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
- Location: Hoogvliet-Rotterdam
-
Contact:
Post
by leo-rcc » Mon Sep 17, 2007 8:00 pm
Ik heb een voorstel, dat ik graag wil voordragen aan de DRG en het FRA.
Het voorstel:
Featherweights mogen alleen meedoen aan officiele FRA kampioenschappen (UK champs, EK, WK) indien deze een actief wapen hebben. Voor whiteboards en demos zijn featherweights zonder actief wapen wel toegestaan.
Ik ga me niet super populair maken met deze aanvraag waarschijnlijk, maar toch wil ik deze in ieder geval graag besproken zien.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
-
MJM
- Moderator
- Posts: 3056
- Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
- Location: Rijnmond
Post
by MJM » Mon Sep 17, 2007 8:12 pm
Ik ben groot voorstander van actieve wapens in alle gevechtsrobots.
Maar wat is de bijbehorende definitie daarvan; spikes op een heel snelle robot zijn ook gevaarlijk.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
-
kos
- Posts: 1913
- Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm
Post
by kos » Mon Sep 17, 2007 8:13 pm
Daar sta ik iig geval achter.
Is er al iets bekend van de FRA all member poll voor het gewicht aan te passen naar 13.6kg?
Technically speaking, Whiskey is a solution.
-
g-lap
- Posts: 455
- Joined: Thu Sep 04, 2003 10:27 am
-
Contact:
Post
by g-lap » Mon Sep 17, 2007 8:16 pm
Goed idee, alleen moet je dan wel precies omschrijven wat een "actief wapen" is en best ook wat het niet is....

-
leo-rcc
- Site Admin
- Posts: 5881
- Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
- Location: Hoogvliet-Rotterdam
-
Contact:
Post
by leo-rcc » Mon Sep 17, 2007 8:19 pm
jep, maar niog steeds passief. Het probleem is dat me er te veel duwdozen bijkomen, en geen van hen zijn van de kwaliteit als een Bonx of small torque. Een regel als deze zou de bouw van robots met iets van een actief wapen bevorderen, terwijl beginners in eerste instantie nog wel een duwdoos kunnen bouwen maar dan alleen bij demos en whiteboards in kunnen zetten.
Last edited by
leo-rcc on Mon Sep 17, 2007 8:23 pm, edited 1 time in total.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
-
leo-rcc
- Site Admin
- Posts: 5881
- Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
- Location: Hoogvliet-Rotterdam
-
Contact:
Post
by leo-rcc » Mon Sep 17, 2007 8:22 pm
Een actief wapen is voor mij alles wat geactiveerd moet worden om te werken.
Bijlen
flippers
lifters
knijpers
schijven
wat je nog meer kan verzinnen.
Twackbots zijn voor mij een grensgebied, maar ik zou die onder passief rekenen.
Melty-brain spinners zouden voor mij actief zijn omdat je dan zelf nog stuurt.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
-
kos
- Posts: 1913
- Joined: Sat Aug 02, 2003 4:32 pm
Post
by kos » Mon Sep 17, 2007 9:50 pm
De meest voor de hand liggende robots die je dan krijgt zijn spinners. Hebben we een goede feather arena om deze te hanteren?
Dit om het probleem bij heavies te voorkomen. Van ik bouw een spinner, maar mag het nergens gebruiken.
Technically speaking, Whiskey is a solution.
-
leo-rcc
- Site Admin
- Posts: 5881
- Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
- Location: Hoogvliet-Rotterdam
-
Contact:
Post
by leo-rcc » Mon Sep 17, 2007 9:55 pm
lifters zijn meer voor de hand liggend naar mijn idee.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
-
Bugs
- Site Admin
- Posts: 5433717
- Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
- Location: Delft
-
Contact:
Post
by Bugs » Mon Sep 17, 2007 10:08 pm
Gewoon uit nieuwschierigheid: Is deBiel dan actief of passief?

Ik ben het verder wel eens met het idee. Al krijg je dan meer een beginners klasse en een gevorderde klasse. Ik denk dat dit beter de lading zou dekken, want een plastic speel-duwdoosje wil gewoon niet tegen een goeie disc of crusher.
-
leo-rcc
- Site Admin
- Posts: 5881
- Joined: Thu Aug 21, 2003 9:55 pm
- Location: Hoogvliet-Rotterdam
-
Contact:
Post
by leo-rcc » Mon Sep 17, 2007 10:29 pm
Bugs wrote:Gewoon uit nieuwschierigheid: Is deBiel dan actief of passief?

Er is nog geen "out of control" catagorie.

Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
-
Bugs
- Site Admin
- Posts: 5433717
- Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
- Location: Delft
-
Contact:
Post
by Bugs » Mon Sep 17, 2007 10:39 pm
Hmm.. In a league of it's own. Oftewel, leeft op z'n eigen planeet

Maargoed even serieus. Eigenlijk wil je Bonx niet uitsluiten. Die is gemaakt om tegen spinners te vechten in de hoogste categorie. Hoe zou je dat inpassen?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest