Voorzitter.

Voor overleg binnen en tussen DRG commissies

Moderator: Moderators

Mensen van buiten af aantrekken goed idee?

Ja
9
35%
Nee
12
46%
geen mening / Anders
5
19%

Total votes: 26

Mischa

Post by Mischa » Sat Oct 09, 2004 4:38 pm

Hij zou misschien wel de kennis en vaardigheid ervoor hebben, maar het zou ook wel prettig zijn als we iemand vinden waar de meesten van ons gewoon mee door één deur kunnen. :D
Hoe dan?

Greasy claw Ruud

Post by Greasy claw Ruud » Sat Oct 09, 2004 5:48 pm

Team Twister wrote:Django misschien (hihihi) 8)
Ach, voor een konijn is hij best aardig. 8)
Became second in a two way match with a chainsaw, so then I lost my head a little bit.

Babeth

Post by Babeth » Sun Oct 10, 2004 1:56 pm

Mischa wrote:Hij zou misschien wel de kennis en vaardigheid ervoor hebben, maar het zou ook wel prettig zijn als we iemand vinden waar de meesten van ons gewoon mee door één deur kunnen. :D
Ik geraak wèl met hem door één deur, maar dan wel gewoonlijk richting container om het afval (zijn ego, zelfbeeld en eigenwaarde) te dumpen. Er is een reden waarom Django niet meer in mjin buurt komt.

We zijn nu enkele dagen verder en nog steeds hebben we geen goede kandidaat kunnen vinden als voorzitter. *zucht* Outsourcen dan maar ?
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

Bugs
Site Admin

Post by Bugs » Sun Oct 10, 2004 2:15 pm

Ik zou het nog even wat tijd geven. Ik weet niet hoe het met de onderhandelingen voor de evenementen zit, volgens mij doet Kees dit. Dus we hebben nog wel wat tijd. Niet vergeten dat we ook een penningmeester nodig hebben.

flex

Post by flex » Sun Oct 10, 2004 6:24 pm

Ik zit te overdenken of ik me wil inschrijven als (interim) voorzitter.
Mits er een aantal dingen in de clunbiets anders aan gepakt gaan worden, zie ook mijn bericht eerder in deze tread.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

Edwin

Post by Edwin » Sun Oct 10, 2004 6:55 pm

Het zou mooi zijn als we je zouden mogen begroeten als (intrim) voorzitter.
Ik ben ook van mening dat het werk meer over de commissies verdeeld moeten worden en op die manier zuiniger zijn op onze nieuwe voorzitter, onafhankelijk van wie er voorzitter wordt.
It is just a machine!!!

Carlijn

Post by Carlijn » Sun Oct 10, 2004 10:01 pm

Geweldig. Ik denk dat een (interim) voorzitter uit de vereniging toch wel het beste is.
Ik heb het misschien al eerder gezegd, maar bij de studentenraad waar ik in zat, werkten we met een aantal werkgroepen en een bestuur. Elke werkgroep had een voorzitter en de voorzitter van de raad had voornamelijk contact met de voorzitter werkgroep en legde daar ook de verantwoordelijkheden.
Ik denk dat we hetzelfde moeten toepassen. Door de verantwoordelijkheid van een commissie bij 1 persoon neer te leggen, is het makkelijker om te zorgen dat de commissie ook goed loopt. De voorzitter hoeft er dan niet achteraan te gaan en hoeft maar met 1 persoon van de commissie contact te hebben, die in principe op de hoogte is van de werkzaamheden van de commissie.
Weet niet of het een idee is, maar ik gooi het maar in de groep.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

KASAP

Post by KASAP » Mon Oct 11, 2004 4:55 pm

flex wrote:Ik zit te overdenken of ik me wil inschrijven als (interim) voorzitter.
Mits er een aantal dingen in de clunbiets anders aan gepakt gaan worden, zie ook mijn bericht eerder in deze tread.
Niels, natuurlijk wil je je inschrijven :wink:
En je hebt wel gelijk over het feit dat de comissies meer moeten doen, maar er is soms een verschil tussen willen en (beiderzijdse) uitvoering daarvan.
Maar laat je niet ontmoedigen en spring in de bres zou ik zeggen.
Euhm...

tartarus2004

Post by tartarus2004 » Mon Oct 11, 2004 6:09 pm

Het is geweldig dat mensen zich voor de beide functies melden. Het is echter wel belangrijk (denk ik) om eerst eens met de huidige bestuurders om de tafel te gaan zitten, zodat de vrijwilligers eerst eerlijk duidelijk gemaakt worden wat de functies inhouden en hoe veel werk er mee gemoeid gaat.
Deze opmerking uit ervaring.

Hoe goed de intentie van de aanmelding is (en hoezeer ik het ook aanmoedig) vergewis jezelf er wel van dat je de functie aankan.
Veel mensen rekenen op je.
ja, dat is hem met de paplepel ingeslagen
Robots: - titANTarus
- TBA

leo-rcc
Site Admin

Post by leo-rcc » Mon Oct 11, 2004 6:32 pm

tartarus2004 wrote: Het is echter wel belangrijk (denk ik) om eerst eens met de huidige bestuurders om de tafel te gaan zitten, zodat de vrijwilligers eerst eerlijk duidelijk gemaakt worden wat de functies inhouden en hoe veel werk er mee gemoeid gaat.
Deze opmerking uit ervaring.
Het is dan ook niet zonder reden dat ik me niet aanmeld. Ik was een paar dagen al aan het tobben om me wel of niet aan te melden, maar heb uiteindelijk besloten dat ik niet de tijd vrij kan maken voor bestuurslid. Ik moet me nu soms al in drieen splitsen.

Het kan heel leuk werk zijn, maar hou er rekening mee dat het een hoop werk is.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.

j00kje

Post by j00kje » Tue Oct 12, 2004 11:48 am

Dat is dus wat ik al eerder heb gezegt: zet hier een korte functiebeschrijving neer zodat mensen weten waarover ze aan het denken zijn.
Misschien trekt dat mensen over de streep en misschien ook weer helemaal niet, maar dan zou dat er echteraf ook wel uit gekomen zijn.
Zorgen moet je niet maken.
Zorgen moet je doen.

Post Reply