Voorzitter.
Moderator: Moderators
- Greasy claw Ruud
Ik geraak wèl met hem door één deur, maar dan wel gewoonlijk richting container om het afval (zijn ego, zelfbeeld en eigenwaarde) te dumpen. Er is een reden waarom Django niet meer in mjin buurt komt.Mischa wrote:Hij zou misschien wel de kennis en vaardigheid ervoor hebben, maar het zou ook wel prettig zijn als we iemand vinden waar de meesten van ons gewoon mee door één deur kunnen.
We zijn nu enkele dagen verder en nog steeds hebben we geen goede kandidaat kunnen vinden als voorzitter. *zucht* Outsourcen dan maar ?
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]
http://thehouseofchaos.wordpress.com/
http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Ik zit te overdenken of ik me wil inschrijven als (interim) voorzitter.
Mits er een aantal dingen in de clunbiets anders aan gepakt gaan worden, zie ook mijn bericht eerder in deze tread.
Mits er een aantal dingen in de clunbiets anders aan gepakt gaan worden, zie ook mijn bericht eerder in deze tread.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Geweldig. Ik denk dat een (interim) voorzitter uit de vereniging toch wel het beste is.
Ik heb het misschien al eerder gezegd, maar bij de studentenraad waar ik in zat, werkten we met een aantal werkgroepen en een bestuur. Elke werkgroep had een voorzitter en de voorzitter van de raad had voornamelijk contact met de voorzitter werkgroep en legde daar ook de verantwoordelijkheden.
Ik denk dat we hetzelfde moeten toepassen. Door de verantwoordelijkheid van een commissie bij 1 persoon neer te leggen, is het makkelijker om te zorgen dat de commissie ook goed loopt. De voorzitter hoeft er dan niet achteraan te gaan en hoeft maar met 1 persoon van de commissie contact te hebben, die in principe op de hoogte is van de werkzaamheden van de commissie.
Weet niet of het een idee is, maar ik gooi het maar in de groep.
Ik heb het misschien al eerder gezegd, maar bij de studentenraad waar ik in zat, werkten we met een aantal werkgroepen en een bestuur. Elke werkgroep had een voorzitter en de voorzitter van de raad had voornamelijk contact met de voorzitter werkgroep en legde daar ook de verantwoordelijkheden.
Ik denk dat we hetzelfde moeten toepassen. Door de verantwoordelijkheid van een commissie bij 1 persoon neer te leggen, is het makkelijker om te zorgen dat de commissie ook goed loopt. De voorzitter hoeft er dan niet achteraan te gaan en hoeft maar met 1 persoon van de commissie contact te hebben, die in principe op de hoogte is van de werkzaamheden van de commissie.
Weet niet of het een idee is, maar ik gooi het maar in de groep.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
Niels, natuurlijk wil je je inschrijvenflex wrote:Ik zit te overdenken of ik me wil inschrijven als (interim) voorzitter.

En je hebt wel gelijk over het feit dat de comissies meer moeten doen, maar er is soms een verschil tussen willen en (beiderzijdse) uitvoering daarvan.
Maar laat je niet ontmoedigen en spring in de bres zou ik zeggen.
Euhm...
- tartarus2004
Het is geweldig dat mensen zich voor de beide functies melden. Het is echter wel belangrijk (denk ik) om eerst eens met de huidige bestuurders om de tafel te gaan zitten, zodat de vrijwilligers eerst eerlijk duidelijk gemaakt worden wat de functies inhouden en hoe veel werk er mee gemoeid gaat.
Deze opmerking uit ervaring.
Hoe goed de intentie van de aanmelding is (en hoezeer ik het ook aanmoedig) vergewis jezelf er wel van dat je de functie aankan.
Veel mensen rekenen op je.
Hoe goed de intentie van de aanmelding is (en hoezeer ik het ook aanmoedig) vergewis jezelf er wel van dat je de functie aankan.
Veel mensen rekenen op je.
ja, dat is hem met de paplepel ingeslagen
Robots: - titANTarus
- TBA
Robots: - titANTarus
- TBA
- leo-rcc
- Site Admin
Het is dan ook niet zonder reden dat ik me niet aanmeld. Ik was een paar dagen al aan het tobben om me wel of niet aan te melden, maar heb uiteindelijk besloten dat ik niet de tijd vrij kan maken voor bestuurslid. Ik moet me nu soms al in drieen splitsen.tartarus2004 wrote: Het is echter wel belangrijk (denk ik) om eerst eens met de huidige bestuurders om de tafel te gaan zitten, zodat de vrijwilligers eerst eerlijk duidelijk gemaakt worden wat de functies inhouden en hoe veel werk er mee gemoeid gaat.
Het kan heel leuk werk zijn, maar hou er rekening mee dat het een hoop werk is.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Dat is dus wat ik al eerder heb gezegt: zet hier een korte functiebeschrijving neer zodat mensen weten waarover ze aan het denken zijn.
Misschien trekt dat mensen over de streep en misschien ook weer helemaal niet, maar dan zou dat er echteraf ook wel uit gekomen zijn.
Misschien trekt dat mensen over de streep en misschien ook weer helemaal niet, maar dan zou dat er echteraf ook wel uit gekomen zijn.
Zorgen moet je niet maken.
Zorgen moet je doen.
Zorgen moet je doen.