Voorzitter.
Moderator: Moderators
Voorzitter.
Nou de meeste zullen de mail van marien wel gehad hebben.
Die legt per direct zijn voorzitterschap neer.
Om prive redenen.
Om te beginnen Marien bedankt! heel veel goed werk afgeleverd dit jaar!!
Nu op zoek naar een nieuwe voorzitter.
Mijn eerste iedee is om iemand van buiten de vereninging aan te trekken,
in iedergeval iemand zonder robot.
Maar iemand die de club niet persoonlijk kent, maar wel voldoende tijd heeft voor deze redelijk zware taak.
Mischien ken jij wel zoiemand in je omgeving.
Het liefst iemand met bestuurs ervaring.
Teminste dit is mijn idee?
Goed idee of niet?
Die legt per direct zijn voorzitterschap neer.
Om prive redenen.
Om te beginnen Marien bedankt! heel veel goed werk afgeleverd dit jaar!!
Nu op zoek naar een nieuwe voorzitter.
Mijn eerste iedee is om iemand van buiten de vereninging aan te trekken,
in iedergeval iemand zonder robot.
Maar iemand die de club niet persoonlijk kent, maar wel voldoende tijd heeft voor deze redelijk zware taak.
Mischien ken jij wel zoiemand in je omgeving.
Het liefst iemand met bestuurs ervaring.
Teminste dit is mijn idee?
Goed idee of niet?
Last edited by Jeroen on Mon Oct 04, 2004 5:42 pm, edited 1 time in total.
Marien en Annita, bedankt voor het harde werk. We wensen jullie veel geluk en sterkte toe.
Zelfs al zou ik het willen en kunnen, ik màg niet in een bestuur van een vereniging zitten en mijn uitkering als invalide houden. Vreemd maar waar... Mijn controle-arts heeft mij verboden om vrijwilligerswerk te doen.
Maar ik wil wel achter de schermen helpen en steun bieden aan wie het ook wilt doen.
Kandidaten ? Ik zou zo snel niet weten wie het zou willen doen. Of kunnen doen. Het spijt me, ik ken niemand op dat vlak.
We hoeven het niet persé buiten de vereniging te zoeken edoch ik vrees dat het uiteindelijk wel zo zal moeten gaan.
Wat we nodig hebben is een penningmeester de secuur werkt en zich graag laat controleren.
En een voorzitter die goed gebekt is, initiatief kan nemen maar ook kan delegeren, en zich gemakkelijk kan verplaatsen (èn de tijd daarvoor vrijmaken).
Leeftjid/ervaring is wat mij persoonlijk betreft geen criterium, zolang de nieuwe bestuursleden zo verstandig zullen zijn om medewerkers te raadplegen indien nodig.
Zelfs al zou ik het willen en kunnen, ik màg niet in een bestuur van een vereniging zitten en mijn uitkering als invalide houden. Vreemd maar waar... Mijn controle-arts heeft mij verboden om vrijwilligerswerk te doen.
Maar ik wil wel achter de schermen helpen en steun bieden aan wie het ook wilt doen.
Kandidaten ? Ik zou zo snel niet weten wie het zou willen doen. Of kunnen doen. Het spijt me, ik ken niemand op dat vlak.
We hoeven het niet persé buiten de vereniging te zoeken edoch ik vrees dat het uiteindelijk wel zo zal moeten gaan.
Wat we nodig hebben is een penningmeester de secuur werkt en zich graag laat controleren.
En een voorzitter die goed gebekt is, initiatief kan nemen maar ook kan delegeren, en zich gemakkelijk kan verplaatsen (èn de tijd daarvoor vrijmaken).
Leeftjid/ervaring is wat mij persoonlijk betreft geen criterium, zolang de nieuwe bestuursleden zo verstandig zullen zijn om medewerkers te raadplegen indien nodig.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]
http://thehouseofchaos.wordpress.com/
http://thehouseofchaos.wordpress.com/
-
Beste Marien & Anita,
Ten eerste alle dank voor jullie inzet ! Marien we mopperden wel eens en gaven vaak kritiek maar toch was je de man waar mee te bouwen viel ! Hoop dat jullie alles weer goed en perfect op de rails krijgen.
Mijn vraag is uiteraard natuurlijk, mogen we jou en je vrouw en kinders ooit nog verblijden op een event ? je bent en blijft tenslotte lid en roboteer van het eerste uur ! hoop het wel ! tot dan take care !
't Beste
Remco
Ten eerste alle dank voor jullie inzet ! Marien we mopperden wel eens en gaven vaak kritiek maar toch was je de man waar mee te bouwen viel ! Hoop dat jullie alles weer goed en perfect op de rails krijgen.
Mijn vraag is uiteraard natuurlijk, mogen we jou en je vrouw en kinders ooit nog verblijden op een event ? je bent en blijft tenslotte lid en roboteer van het eerste uur ! hoop het wel ! tot dan take care !
't Beste
Remco
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.
Natuurlijk zijn er voldoende waarnemers daarvoor.Bugs wrote:Bovendien weet je nooit wat voor vlees je in de kuip hebt.
En ik denk dat er via internet wel mensen te vinden zijn.
Maar ik wil graag wel meer ideeen.
Ik weet voor 90% zeker dat we in de club niemand zullen vinden.
De meeste hebben al moeite om voldoende tijd te hebben voor hun eigen robot

-
...Marien en Annita, hartstikke bedankt voor jullie inzet voor de vereniging, jullie inzet zal niet vergeten worden en we hopen uiteraard dat jullie in ieder geval nog een keer jullie gezicht laten zien tijdens een event. Veel succes en hopelijk tot ziens...
Ik vind remco wel een goede kandidaat, hij heeft zijn organisatorische kwaliteiten al laten zien in Schagen vooral de BBQ en het ontbijt waren strak geregeld, jammer dat er niet al te veel bots waren. Hij heeft een vrij goede babbel en de event zullen een leuk tintje krijgen. Plus er is dan een zeer direct contact tussen hem en de arenaontwerper. Minpuntje zal zijn dat er waarschijnlijk minder jupiler wordt geschonken en meer Hertog Jan
...
Ik vind remco wel een goede kandidaat, hij heeft zijn organisatorische kwaliteiten al laten zien in Schagen vooral de BBQ en het ontbijt waren strak geregeld, jammer dat er niet al te veel bots waren. Hij heeft een vrij goede babbel en de event zullen een leuk tintje krijgen. Plus er is dan een zeer direct contact tussen hem en de arenaontwerper. Minpuntje zal zijn dat er waarschijnlijk minder jupiler wordt geschonken en meer Hertog Jan