DRG Herfstvergadering
Moderator: Moderators
De vereniging is dood, Lang leve de Stichting.....
(zo zeer waarschijnlijk meer info hier over van het nieuwe bestuur van de stichting: Marien, Kees en Ellen)
(zo zeer waarschijnlijk meer info hier over van het nieuwe bestuur van de stichting: Marien, Kees en Ellen)
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
-
...gezellige dag geweest, een serieus bedoelde en uitgevoerde vergadering alleen jammer dat het publiek hun opmerkingen niet altijd voor zich kunnen houden. Stefan: Marien heeft zijn zin hoor, hij heeft de vereniging om zeep geholpen (iets in die trant in ieder geval)
Hopelijk was de gezelligheid een voorbode van de volgende vergadering voor het nieuwe jaar...
Hopelijk was de gezelligheid een voorbode van de volgende vergadering voor het nieuwe jaar...
Er is weer genotuleerd door Carlijn, dus ik denk dat je binnenkort volledig op de hoogte gebracht kan worden. Als Niels er echt een probleem mee had dan had hij alleen maar een z'n rechter elleboog iets naar rechts moeten verplaatsen 
http://www.bugs.nl/media/album/index.ph ... C8=&page=1

http://www.bugs.nl/media/album/index.ph ... C8=&page=1
-
...Jawel hoor, ik was me alleen niet bewust dat mijn tekst dusdanig geschreven kon zijn dan mensen zouden kunnen gaan denken dat ik me er aan gestoord heb. Ik had er juist de grootste lol om...WJ wrote:zet hier nou even een volledig verslag neer.
kunnen de mensen die wat actiever met het robot bouwen zelf bezig zijn de resultaten ook lezen.
en kalme nelis, ooit van het fenomeen sarcasme gehoord ?
Vooruit lopend op de notulen vast een korte samenvatting.
De essentie is: Om slagvaardiger en beter beschermd te zijn blazen we de stichting nieuw leven in. De vereniging kan niet apart blijven bestaan zonder dat het bestuur ervan hoofdelijk aansprakelijk is voor de financiën. Omdat er komende jaren veel geld mee gemoeid zal zijn is dat risico erg groot. Daarom is de vereniging opgeheven en komen de leden als donateurs (als lid kan niet) binnen de stichting. Eigenlijk veranderd er niet veel behalve dat Niels S, Niels dC en Edwin de Hoon leiding zullen geven aan de Werkgroep Roboteers (voorheen de vereniging) en dat Kees, Ellen en Marien stichtingbestuur zijn om de grote organisatie te regelen.
Het komende jaar is (heel) grote inzet van ons allen (en anderen) nodig om de arena te bouwen en onderhouden, robots in te zetten en evenementen te realiseren.
De essentie is: Om slagvaardiger en beter beschermd te zijn blazen we de stichting nieuw leven in. De vereniging kan niet apart blijven bestaan zonder dat het bestuur ervan hoofdelijk aansprakelijk is voor de financiën. Omdat er komende jaren veel geld mee gemoeid zal zijn is dat risico erg groot. Daarom is de vereniging opgeheven en komen de leden als donateurs (als lid kan niet) binnen de stichting. Eigenlijk veranderd er niet veel behalve dat Niels S, Niels dC en Edwin de Hoon leiding zullen geven aan de Werkgroep Roboteers (voorheen de vereniging) en dat Kees, Ellen en Marien stichtingbestuur zijn om de grote organisatie te regelen.
Het komende jaar is (heel) grote inzet van ons allen (en anderen) nodig om de arena te bouwen en onderhouden, robots in te zetten en evenementen te realiseren.
- Cavecrusher
- Cavecrusher
de AWS is een dag vullend evenement met als hoofdgedeelte de AWS, oftewel de Antweight World Series. Het is nu al aan zijn 5e jaargang bezig en heeft al 15 edities gekend, waarbij de laatste in Epping werd gehouden.
Het is een soort BB/RW met eigen regels kwa robots/gevechten/arena's.
De ant waarvan ik bijna zeker weet dat ze komen zijn:
Militant
Mutant
AntiCyclone
Combatant
Dominant
Dave 3
Scalpel
Anto
PsychoAnt
en nog een waarvan ik de naam niet weet
de rest wist het nog niet zeker maar toonde wel interesse.
Het is een soort BB/RW met eigen regels kwa robots/gevechten/arena's.
De ant waarvan ik bijna zeker weet dat ze komen zijn:
Militant
Mutant
AntiCyclone
Combatant
Dominant
Dave 3
Scalpel
Anto
PsychoAnt
en nog een waarvan ik de naam niet weet
de rest wist het nog niet zeker maar toonde wel interesse.
- leo-rcc
- Site Admin
Heb je die regels in de buurt en kan je die naar mij toe sturen?Het is een soort BB/RW met eigen regels kwa robots/gevechten/arena's.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
- Cavecrusher