PR Commissie
Moderator: Moderators
op koninginne dag gaan ze m'n dag weer verpesten door weer een koninginnedag markt in m'n straat te houden...
Mischien een handig moment om reclame te maken voor het tialf event?
Hebben we poster ontwerpen in de maak? of andere PR middelen, anders dan blusbot op de stoep te parkeren...
Mischien een handig moment om reclame te maken voor het tialf event?
Hebben we poster ontwerpen in de maak? of andere PR middelen, anders dan blusbot op de stoep te parkeren...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
die containersw moeten in eerste instantie naar Rucphen om ze in te laden?
En kunnen ze daar dan blijven of moeten ze naar een container opslag?
Mischien dat ik in de omgeving van beverwijk wel een of 2containers kan regelen. maar transport naar-van rucphen zal wel kosten...
En kunnen ze daar dan blijven of moeten ze naar een container opslag?
Mischien dat ik in de omgeving van beverwijk wel een of 2containers kan regelen. maar transport naar-van rucphen zal wel kosten...
Niels Schotten
Nog niemand heeft een container kunnen matsen?
Ondertussen bereiden Annita en ik een spreekbeurt voor die we bij een lokale middelbare school zullen houden over DRG. Leuke promo voor een technische hobby. Wellicht zullen we nog DRG-ers lastig vallen voor een robot(je) voor de statische display.
Vrijdag was ik bij een oude schoolvriend die tegenwoordig een organisatiebureau heeft. Hij zal eens rondbellen voor geschikte locaties.
Aanstaande woensdag wordt de RDM Campus geopend. Dat lijkt me een goede plek voor DRG activiteiten. Maar wegens een begrafenis ben ik er misschien niet bij.
Ondertussen bereiden Annita en ik een spreekbeurt voor die we bij een lokale middelbare school zullen houden over DRG. Leuke promo voor een technische hobby. Wellicht zullen we nog DRG-ers lastig vallen voor een robot(je) voor de statische display.
Vrijdag was ik bij een oude schoolvriend die tegenwoordig een organisatiebureau heeft. Hij zal eens rondbellen voor geschikte locaties.
Aanstaande woensdag wordt de RDM Campus geopend. Dat lijkt me een goede plek voor DRG activiteiten. Maar wegens een begrafenis ben ik er misschien niet bij.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Dennis, heb jij nog een toonbare Raptor of FW staan?MJM wrote:Wellicht zullen we nog DRG-ers lastig vallen voor een robot(je) voor de statische display.
Het is inderdaad een leuke plek. We hebben goede gesprekken gehad maar nog geen korte termijn oplossing gevonden.MJM wrote:Aanstaande woensdag wordt de RDM Campus geopend. Dat lijkt me een goede plek voor DRG activiteiten.
Marien
Roboteer
Roboteer
Het was vandaag best leuk. 50 kids waren vrijdagmiddag wat langer gebleven om ons enthousiast over robots te horen vertellen. Voor de volgende keer moet mijn PowerPoint presentatie wel iets ingekort wordenMJM wrote:Ondertussen bereiden Annita en ik een spreekbeurt voor die we bij een lokale middelbare school zullen houden over DRG. Leuke promo voor een technische hobby.

Marien
Roboteer
Roboteer