PR Commissie

Voor overleg binnen en tussen DRG commissies

Moderator: Moderators

MJM
Moderator

Post by MJM » Fri Apr 15, 2005 11:11 am

Dit past beter in: Live event in Brazil.

Babeth

Post by Babeth » Sat Apr 22, 2006 12:08 pm

Ik heb net de flyers gekregen voor het WetenschapsExpo-event en die zijn megacool !!
Praktisch formaat, goeie kleuren, to-the-point informatie... petje af. Dit wordt volgens mij het beste visitekaartje van de vereniging tot nu toe.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

MJM
Moderator

Post by MJM » Sat Apr 22, 2006 2:35 pm

Dank je wel. Had je die nog niet gezien? We hebben sinds gisteren nog een doos, met een andere afbeelding. En een paar A3 posters.

Bugs
Site Admin

Post by Bugs » Sat Apr 22, 2006 7:57 pm

Oh die wil ik wel eens zien. Die voldertjes met TAN heb ik aardig wat uit gedeeld her en der :)

MJM
Moderator

Post by MJM » Fri Oct 13, 2006 10:37 pm

Ik ben dringend op zoek naar foto's van CCW-02, Hammerhead, ODT, Tartarus en Twister (of hun opvolgers) zoals ze nu (of binnen een paar weken) actief (kunnen) zijn. Graag zodanig dat vorm en wapen goed uitkomen. Stuur maar naar voorzitter@du... enzovoort. Nieuwe heavies, waarvan ik nog geen foto's kan hebben, wil ik ook graag (Pepe, Tim, Frank,....?)
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

MJM
Moderator

Post by MJM » Thu Nov 16, 2006 10:52 pm

Vandaag heb ik contact gehad met een opleidingscentrum voor techniekjongeren. Zij bieden aan onderdelen te maken of delen samen te bouwen voor onze robots, in ruil voor het gebruik van onze foto's en video's om jongeren enthousiast te maken, en eventueel een display van robot tijdens hun open dag(en).
We zijn nog niet uit-onderhandeld, maar zijn er mensen die van zo'n aanbod gebruik zouden willen maken? Ik kan wel 1 of 2 nieuwe Scrap-frames laten maken, of dakdelen voor de arena, of een paar leuke arena-hazards. Voorlopig doen ze het normale werk, volgend jaar willen ze meer de mechatronica in. Onze robots zijn daarvan natuurlijk een goed voorbeeld.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

Nantheos

Post by Nantheos » Fri Nov 17, 2006 12:02 am

Euh....waar is het ?

Zou het niet leuk zijn om die jongeren daar een robot te laten bouwen ?
This is the Gene Police! Put your hands up and Step AWAY from the Pool!
Toasticles: What female toast doesn't have that male toast does
Intelligence is knowing that a tomato is a fruit.
Wisdom is knowing not to put it in the fruit salad.

kalme nelis

Post by kalme nelis » Fri Nov 17, 2006 1:24 am

...Arena hazards zouden een leuke opstap voor ze zijn, plus ze kunnen die in actie zien. De stap hiervan naar een robot is dan al kleiner dan ze meteen in het diepe te gooien...

flex

Post by flex » Fri Nov 17, 2006 11:28 am

Kunnen ze mischien mijn hydro klep basis onderdelen draaien-freesen?
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

MJM
Moderator

Post by MJM » Thu Nov 30, 2006 11:19 pm

flex wrote:Kunnen ze mischien mijn hydro klep basis onderdelen draaien-freesen?
Heb je er een tekening van?

Als tegenprestatie zouden ze ons graag op 8 februari op hun Open Avond willen hebben. Die vind plaats in Schiedam. Ze willen graag hun Mechatronica opleiding promoten en daar passen we natuurlijk goed in. Wie heeft zin om er, met robot, bij te zijn?
Marien
Roboteer

Edwin

Post by Edwin » Thu Nov 30, 2006 11:38 pm

Ik kan er op Spike naar toe.
Als hij weer luistert, ben ik er bij.
It is just a machine!!!

flex

Post by flex » Fri Dec 01, 2006 12:17 am

moet nog wat aanpasingkjes doe aan de tekeningen dan stuur ik ze wel af.. Zal de datum vast reserveren en Blusbot zou ik wel mee kunnen brengen denk ik.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

Mischa

Post by Mischa » Thu Dec 07, 2006 8:22 pm

Nantheos wrote: Zou het niet leuk zijn om die jongeren daar een robot te laten bouwen ?
Heel goed idee. Ik zie dat liever dan dat de luie en krenterige roboteers die er nu al zijn hun onderdelen daar laten maken :wink: . Wellicht kunnen wij ze onze nooit uitgevoerde ideeen en ontwerpen kado doen. Wellicht ook onderdelen die toch maar op de plank liggen. Er kan dan misschien een constructie worden bedacht waarbij de robots van DRG blijven, maar beheerd worden door mensen van die opleiding. Elk jaar gaat er dus een nieuwe klas met de robot aan de gang, en de mensen van het voorgaande jaar zijn wellicht met het virus besmet en gaan op eigen houtje verder. Als verschillende technische opleidingen op die manier een soort van jaarlijks (landelijk dus) toernooi op zetten dan groeit wellicht de animo voor de sport weer een beetje. Dat vind ik meer waard dan mijn eigen onbenullige onderdeeltjes.
Hoe dan?

Carlijn

Post by Carlijn » Thu Dec 07, 2006 8:53 pm

Ik kan er ook bij zijn met een rijdende Pizzabox.
En verder lijkt het mij een beter idee ze aan het bouwen te krijgen. Lijkt mij leuker voor ze om het hele plaatje te zien en ook het resultaat te kunnen testen.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

Nantheos

Post by Nantheos » Thu Dec 07, 2006 10:16 pm

En als we het goed aanpakken houden we er nog een paar nieuwe roboteers aan over ook...
This is the Gene Police! Put your hands up and Step AWAY from the Pool!
Toasticles: What female toast doesn't have that male toast does
Intelligence is knowing that a tomato is a fruit.
Wisdom is knowing not to put it in the fruit salad.

Post Reply