PR Commissie
Moderator: Moderators
Tijdens het FW-toernooi in Wormerveer, 14 september, wil ik graag een promovideo maken voor potentiele klanten. Hierin moet kort (2-5 minuten?) uitgelegd worden wie we zijn, wat we doen, welke producten we hebben. Hiervoor is een videocamera en crew nodig. Ik denk nu aan Annita, Carlijn, Mischa en ikzelf, zou dat kunnen?
Carlijn, heb jij een videocamera met microfoon beschikbaar? Later moet er natuurlijk een presentatie van geknipt worden.
De FW-arena zal dan staan. Er is een HW nodig voor het vergelijk met FW's.
Carlijn, heb jij een videocamera met microfoon beschikbaar? Later moet er natuurlijk een presentatie van geknipt worden.
De FW-arena zal dan staan. Er is een HW nodig voor het vergelijk met FW's.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Normaal als je een microfoon in de mic.in op de camera prikt zou hij keurig gelijk het geluid opnemen ipv via de onbaord microfoon.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Op mijn camera blijkt geen microfoon aansluiting te zitten. Verder bleken de twee microfoons die wij hebben beide niet meer te werken :s
We moeten de 14de maar ff testen of het gaat qua achtergrond geluid. Maar mijn voorkeur heeft toch een voice over; zodat ik in het beeldmateriaal gemakkelijker kan knippen.
Als iemand anders de 14de komt en een camera en/of aparte microfoon thuis heeft liggen, neem deze dan mee.
We moeten de 14de maar ff testen of het gaat qua achtergrond geluid. Maar mijn voorkeur heeft toch een voice over; zodat ik in het beeldmateriaal gemakkelijker kan knippen.
Als iemand anders de 14de komt en een camera en/of aparte microfoon thuis heeft liggen, neem deze dan mee.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
Nasynchroniseren is idd geen optie.MJM wrote:Mijn idee is een persoon in beeld een verhaal te laten vertellen. Dat doe ik liever niet met nasynchroniseren
Maar met een voice-over kan je wel iemand het verhaal laten vertellen; je laat dan alleen ondertussen wat beelden zien waarover hij praat.
Maar we moeten zondag maar ff testen en kijken wat de mogelijkheden zijn.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
-