DRG Feestcommissie
Moderator: Moderators
-
DRG Feestcommissie
Het lijkt ons een leuk idee om voorafgaand aan de clubdag van 7 maart, samen een gezellige avond te hebben. Het idee is om zaterdagavond met z'n allen bij elkaar te komen en vervolgens Roosendaal onveilig te maken. Lokale roboteers hebben al slaapruimte aangeboden. Wie o wie is erbij? Meld het hier ff, dan kunnen we het nodige regelen.
Hoelaat? 

Last edited by TKR on Mon Feb 16, 2004 6:15 pm, edited 1 time in total.
TKR - [url=http://www.toxix.tk/]Team Toxix[/url]
Sponsored by - [url=http://www.astrojet.nl/]SuperMovieEntertainment[/url]
Sponsored by - [url=http://www.astrojet.nl/]SuperMovieEntertainment[/url]
Bij mij zijn in principe vier (misschien zes) slaapplaatsen beschikbaar. Eentje heeft Zenith min of meer al gereserveerd zoals ik hem in ieder geval begrepen heb
. Er is ook nog de beschikking over een tweepersoons bed, anderen moeten het met een luchtbed op zolder doen (zelf meenemen), als er echt nog meer slaapplaatsen bij moeten kunnen er ook wel mensen bij mij op de kamer slapen.

1 plaats voor mij inderdaadBörge wrote:Bij mij zijn in principe vier (misschien zes) slaapplaatsen beschikbaar. Eentje heeft Zenith min of meer al gereserveerd zoals ik hem in ieder geval begrepen heb. Er is ook nog de beschikking over een tweepersoons bed, anderen moeten het met een luchtbed op zolder doen (zelf meenemen), als er echt nog meer slaapplaatsen bij moeten kunnen er ook wel mensen bij mij op de kamer slapen.

Maar bij jou op de kamer? Willen mensen dat wel?

- leo-rcc
- Site Admin
Ik heb 2 banken waar je prima op kan pitten weet ik uit ervaring.
Verder heb ik nog 2 luchtbedden, en als iemand zelf zijn luchtbed en slaapzak meeneemt moet het lukken hier met een man of 8 te kunnen pitten.
Het is al eerder gelukt, dus waarom nu niet?
Mario en Babeth hebben al een plaatsje besproken, Erich en Jochen (Tsunami) hadden ook wel interesse maar moesten het nog bespreken. Kortom, er is nog plaats.
Verder heb ik nog 2 luchtbedden, en als iemand zelf zijn luchtbed en slaapzak meeneemt moet het lukken hier met een man of 8 te kunnen pitten.
Het is al eerder gelukt, dus waarom nu niet?
Mario en Babeth hebben al een plaatsje besproken, Erich en Jochen (Tsunami) hadden ook wel interesse maar moesten het nog bespreken. Kortom, er is nog plaats.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Wat was de planning voor mijn slaapplaats en wat moet ik er evt. voor mee brengen? (Borge?)
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...