Dutch Robot Games Experience
Moderator: Moderators
- blackbeast
vanaf 9.30 welkom.. Ik kreeg nog de vraag of jullie gereedschap mee moetsen nemen.. een beetje is wel makkelijk.. ene ik heb niet echt een goede boormachine meer..
das dus wel makkelijk..
Ene neem ook wat eten en of drinken mee voor je zelf..
Zoveel is er niet in huis
( oftewel ik ga niet sponseren )
das dus wel makkelijk..
Ene neem ook wat eten en of drinken mee voor je zelf..
Zoveel is er niet in huis

De foto's staan online: http://users.pandora.be/P3/Oss04042004/.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]
http://thehouseofchaos.wordpress.com/
http://thehouseofchaos.wordpress.com/
Tja WJ, zoveel mensen bij elkaar geeft veel verschillende ideeen. Er was wel materiaal voor 3 robots, maar plaats voor 2, en pogingen voor 7.
Het grote experiment met compressortjes ter bevoorrading van heavieweight verbruikers is een flop te noemen.Dus dat word terug naar het tekenbord.
Ik heb ideen nodig.... CO2 is geen optie ,wegens prijs en onderhoudsgevoeligheid.
Het grote experiment met compressortjes ter bevoorrading van heavieweight verbruikers is een flop te noemen.Dus dat word terug naar het tekenbord.
Ik heb ideen nodig.... CO2 is geen optie ,wegens prijs en onderhoudsgevoeligheid.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
- leo-rcc
- Site Admin
Als ik nu kijk naar wat we willen wat dat de robots moeten gaan doen, komt het er op neer dat ze ongeveer hetzelfde gaan zijn als de robots van de Pay per drive arena van Roaming Robots, of die van Robots R Us en Robogeddon.
Zij kiezen beiden voor elektrisch aangedreven wapen, geen gas. Linaks'en, bijlen met tandwieloverbrengingen, of gewoonweg rambots. Dit omdat gas opraakt, of dat compressortjes niet goed genoeg zijn voor lang gebruik.
Eerlijk gezegd is dat een kant die we ook op moeten ben ik bang. Gas is naar mij idee te onderhoudsgevoelig.
Zij kiezen beiden voor elektrisch aangedreven wapen, geen gas. Linaks'en, bijlen met tandwieloverbrengingen, of gewoonweg rambots. Dit omdat gas opraakt, of dat compressortjes niet goed genoeg zijn voor lang gebruik.
Eerlijk gezegd is dat een kant die we ook op moeten ben ik bang. Gas is naar mij idee te onderhoudsgevoelig.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
- leo-rcc
- Site Admin
Wegens verplichtingen voor de RCC waar ik niet onderuit kan kan ik helaas niet komen.
Volgende keer beter.
Volgende keer beter.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Leo van Miert
Team RCC website.
- blackbeast