Dutch Robot Games Experience
Moderator: Moderators
-
Dutch Robot Games Experience
We zijn van plan om tijdens live evenementen het publiek ook zelf te laten ervaren hoe leuk het is om een robot te besturen en je tegenstander hierbij uit te dagen. Hiervoor willen we wat 'eenvoudige' robots hebben die dan tussen onze heats door gebruikt kunnen worden. Het publiek kan tegen betaling een aantal minuten dan dus zelf vechten.
Om dit te kunnen doen zijn we op zoek naar de volgende 2 dingen:
- Wie heeft er nog onderdelen over, waarmee we een robot kunnen bouwen?
- Wie is er bereid om samen met wat anderen een robot te assembleren?
Bij deze bied ik alvast de volgende onderdelen aan:
- Complete besturing voor rolstoelmotoren (24V) en eventuele wapens incl. failsafe (oude besturing uit TLS).
- Accu's
- Linak's 2x
- Ik wil een zender en ontvanger beschikbaar stellen om tijdens een evenement erin te bouwen.
Tevens ben ik bereid om in enkele weekend een robot op te bouwen.
Wie o wie heeft er meer materialen/tijd om ons hierbij te helpen. Bedenk dat het een leuke bron van inkomsten kan zijn voor de vereniging, en daar kunnen we weer veel leuke dingen voor doen.
Om dit te kunnen doen zijn we op zoek naar de volgende 2 dingen:
- Wie heeft er nog onderdelen over, waarmee we een robot kunnen bouwen?
- Wie is er bereid om samen met wat anderen een robot te assembleren?
Bij deze bied ik alvast de volgende onderdelen aan:
- Complete besturing voor rolstoelmotoren (24V) en eventuele wapens incl. failsafe (oude besturing uit TLS).
- Accu's
- Linak's 2x
- Ik wil een zender en ontvanger beschikbaar stellen om tijdens een evenement erin te bouwen.
Tevens ben ik bereid om in enkele weekend een robot op te bouwen.
Wie o wie heeft er meer materialen/tijd om ons hierbij te helpen. Bedenk dat het een leuke bron van inkomsten kan zijn voor de vereniging, en daar kunnen we weer veel leuke dingen voor doen.
- blackbeast
- blackbeast
Het restant van Black Beast II (zie boven) is weer voorzien van een pneumatische bijl, met dank aan Mario.
Ik heb nu dus een aangedreven frame, met bijl maar zonder CO2 of compressor.
2x 24V/80W motoren die op 36V best aardig presteren, aangestuurd dmv. relais.
Geen pantser, geen accu's, geen RC.
De voornaamste reden voor mij om dit ding te doneren aan DRG is dat ik hem uit mijn schuur kwijt wil, dus bij deze de oproep:
Wie bouwt hem af?
Tom
Ik heb nu dus een aangedreven frame, met bijl maar zonder CO2 of compressor.
2x 24V/80W motoren die op 36V best aardig presteren, aangestuurd dmv. relais.
Geen pantser, geen accu's, geen RC.
De voornaamste reden voor mij om dit ding te doneren aan DRG is dat ik hem uit mijn schuur kwijt wil, dus bij deze de oproep:
Wie bouwt hem af?
Tom
Ik wil wel meebouwen, en stel onze gang ter beschikking voor opslag
Binnenkort is transport geen probleem meer.Gelukkig.
Maar alleen bouwen, da's saai.Dus wie wil hier een weekendje verblijven?
Ook is door de verbouwing aan de keuken geen extra budget voorzien voor deze machine.Sommige delen heb ik nog in voorraad, maar andere weer niet. Ook is ze van het DRG ,niet van "Ons"- Tom en ik dus.
Pantser is bv een probleem. Moet licht zijn, dus staal is geen optie.
Waarom licht?De kracht van de motoren, goeie reden he.
In alle geval, we hebben nog een hoop nodig. 1 of 2 compressortjes bv. Ik heb een basisunit met drukschakelaar klaar liggen.
Binnenkort is transport geen probleem meer.Gelukkig.
Maar alleen bouwen, da's saai.Dus wie wil hier een weekendje verblijven?
Ook is door de verbouwing aan de keuken geen extra budget voorzien voor deze machine.Sommige delen heb ik nog in voorraad, maar andere weer niet. Ook is ze van het DRG ,niet van "Ons"- Tom en ik dus.
Pantser is bv een probleem. Moet licht zijn, dus staal is geen optie.
Waarom licht?De kracht van de motoren, goeie reden he.
In alle geval, we hebben nog een hoop nodig. 1 of 2 compressortjes bv. Ik heb een basisunit met drukschakelaar klaar liggen.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Tom, een paar van ons willen hem graag afbouwen en gebruiken. Binnen een paar dagen nemen we contact met je op.
We zullen voor BB2 en een paar andere (oude) robots nog wat onderdelen nodig hebben. Daar zal André binnenkort op terugkomen en wellicht een oproep plaatsen.
We zullen voor BB2 en een paar andere (oude) robots nog wat onderdelen nodig hebben. Daar zal André binnenkort op terugkomen en wellicht een oproep plaatsen.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
ik heb hier nog een paar 24v-240W rolstoel motor+reductor units liggen. doe ik niets meer mee. (te zwaar voor echte bots...)
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Hallo allemaal (André, Mario, Jeroen, Kos, Leo, Carlijn, Stefan, Niels, Marien),
Dit is een overzicht van de materialen die nodig zijn en van wie, wat meeneemt. Vul hem aan a.u.b.
nodig voor 4 april:
rc relais
staalprofielen
werkbank/workmate
(elektrisch) gereedschap?
kabelschoentjes (gele)
…
beschikbaar:_______door:
pneu-koppelingen_____Marien
staalplaat 2,2mm_____Marien
kokers______________Jeroen vL
hoekprofiel__________Jeroen vL
schroeven M3-M6______Marien
… …
Tom: woon jij in de buurt van Oss? Hoe krijgen we BB2 daar?
Dit is een overzicht van de materialen die nodig zijn en van wie, wat meeneemt. Vul hem aan a.u.b.
nodig voor 4 april:
rc relais
staalprofielen
werkbank/workmate
(elektrisch) gereedschap?
kabelschoentjes (gele)
…
beschikbaar:_______door:
pneu-koppelingen_____Marien
staalplaat 2,2mm_____Marien
kokers______________Jeroen vL
hoekprofiel__________Jeroen vL
schroeven M3-M6______Marien
… …
Tom: woon jij in de buurt van Oss? Hoe krijgen we BB2 daar?
Marien
Roboteer
Roboteer
1 compressortje met schakelaar die reageerd op druk..We hebben er nog van die compressors nodig.Er zijn al 2 robots met lagedruk pneuma aan boord, en 2 per machine lijkt me de minimum.
Poederblussers als buffertanks zijn ook leuk.Die uit een wagen zijn ideaal.
Poederblussers als buffertanks zijn ook leuk.Die uit een wagen zijn ideaal.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.