Youtube Commisie
Moderator: Moderators
-
Youtube Commisie
Dit zal vast ondergebracht zijn in een andere commissie maar verdient hierna mogelijk een eigen.
Ik ga binnenkort (eind deze week als mijn laatste pakketjes binnen zijn) beginnen met de bouw van een raptor en ik heb het plan opgevat de bouw stap voor stap op video te gaan zetten. In eerste instantie wou ik dit op een eigen kanaal plaatsen maar nu vermoed ik dat het ons aller beter uitkomt wanneer dit via het DRG-kanaal de wereld ingebracht word. Ik zou dit dan zowel in het Nederlands als Engels willen inspreken (voiceover dan wel ondertitels)
Ik zou dan wel graag zien dat er reclames aan de video's gekoppeld worden om extra inkomsten te creëren voor de DRG.
Mogelijk andere video's kunnen tekst en uitleg over pneumatiek, hydrauliek en eigenlijk alle onderwerpen die ook in carlijn's boekje aan bod komen.
Dit is iets waar iedereen aan kan bijdragen.
Mijn reden om dit voor te stellen is om voldoende hits te kunnen genereren om net zoals onze oosterburen een eigen event in een knappe hal te kunnen doen. Welke natuurlijk opgenomen kan worden om per gevecht (of beter nog, per aflevering) aan het kanaal kan worden toegevoegd.
Is hier vanuit de DRG en jullie zelf draagvlak/steun voor?
Ik ga binnenkort (eind deze week als mijn laatste pakketjes binnen zijn) beginnen met de bouw van een raptor en ik heb het plan opgevat de bouw stap voor stap op video te gaan zetten. In eerste instantie wou ik dit op een eigen kanaal plaatsen maar nu vermoed ik dat het ons aller beter uitkomt wanneer dit via het DRG-kanaal de wereld ingebracht word. Ik zou dit dan zowel in het Nederlands als Engels willen inspreken (voiceover dan wel ondertitels)
Ik zou dan wel graag zien dat er reclames aan de video's gekoppeld worden om extra inkomsten te creëren voor de DRG.
Mogelijk andere video's kunnen tekst en uitleg over pneumatiek, hydrauliek en eigenlijk alle onderwerpen die ook in carlijn's boekje aan bod komen.
Dit is iets waar iedereen aan kan bijdragen.
Mijn reden om dit voor te stellen is om voldoende hits te kunnen genereren om net zoals onze oosterburen een eigen event in een knappe hal te kunnen doen. Welke natuurlijk opgenomen kan worden om per gevecht (of beter nog, per aflevering) aan het kanaal kan worden toegevoegd.
Is hier vanuit de DRG en jullie zelf draagvlak/steun voor?
Re: Youtube Commisie
Ik zou eerder denken, aangezien het toch gratis is, doe gewoon alle 2.
Eigen kanaal en contributies voor een DRG kanaal.
De hamvraag is , promoten we Nederlands als DRG taal, of Engels?
Nederlands, dan mogen de leden zelf kiezen. Nederlands, Engels, Duits of zelfs Swahili op eigen kanaal, Nederlands voor het DRG.
De filmpjes die je op mijn kanaalterug vind zijn testfilmpjes met al dan niet pittige commentaar. En die mogen gerust gecopieerd en doorgelinkt worden.
Eigen kanaal en contributies voor een DRG kanaal.
De hamvraag is , promoten we Nederlands als DRG taal, of Engels?
Nederlands, dan mogen de leden zelf kiezen. Nederlands, Engels, Duits of zelfs Swahili op eigen kanaal, Nederlands voor het DRG.
De filmpjes die je op mijn kanaalterug vind zijn testfilmpjes met al dan niet pittige commentaar. En die mogen gerust gecopieerd en doorgelinkt worden.
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
-
DRG is Nederlands dus zal de voertaal Nederlands blijven.
Voor meer bereik zou ik Engels toevoegen aan de video's.
Ik geloof dat ondertitels op YouTube los toegevoegd kunnen worden.
Voor meer bereik zou ik Engels toevoegen aan de video's.
Ik geloof dat ondertitels op YouTube los toegevoegd kunnen worden.
Ondertitels zijn simpel zelf toe te voegen. Als de ondertitels in dezelfde taal is kan je een transcript van de gesproken tekst zelfs erin copy-pasten, waarna Youtube zelf de timing doet. Zelf even nakijken, en presto.
-
Ik ben op zoek naar een serie filmpjes (liefst HD) van Nederlandse machines in actie maar ook van de pits en socials.
Dit om een promo te creëren voor DRG en onderwijl wat extra oefening te krijgen met Pinnacle Studio.
Graag mailen naar killalotmore@hotmail.com of een link (photobucket e.d.) via PM.
Leeftijd van de beelden maakt niet veel uit.
Ik wil naast de gevechten ook het kameraadschap kunnen laten zien.
Dit om een promo te creëren voor DRG en onderwijl wat extra oefening te krijgen met Pinnacle Studio.
Graag mailen naar killalotmore@hotmail.com of een link (photobucket e.d.) via PM.
Leeftijd van de beelden maakt niet veel uit.
Ik wil naast de gevechten ook het kameraadschap kunnen laten zien.
-
Ik heb een serie bruikbare foto's kunnen selecteren uit de voorraad van bugs maar ik heb nog niets ontvangen van anderen.
Ik heb zelf alleen wat beelden van de FRA champs van vorig jaar en van mijn laatste MMM. Maar dat zijn enkel video's van Bulls It en de 18 machines tegelijk tijdens de champs.
Ik heb zelf alleen wat beelden van de FRA champs van vorig jaar en van mijn laatste MMM. Maar dat zijn enkel video's van Bulls It en de 18 machines tegelijk tijdens de champs.
http://s172.photobucket.com/user/Babeth ... t=2&page=1
https://www.youtube.com/user/maddox0110 ... shelf_id=0
https://www.youtube.com/user/maddox0110 ... shelf_id=0
Beter nu creperen, dan in de wars repareren.
Zoek je foto's of video's?
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
-
Voornamelijk video's ondertussen.
Foto's zijn genoeg voor handen.
Foto's zijn genoeg voor handen.