Page 2 of 3

Re: Design

Posted: Mon Sep 15, 2014 10:22 pm
by iceman
nr. 6

Re: Design

Posted: Mon Sep 15, 2014 10:23 pm
by kalme nelis
8

Re: Design

Posted: Tue Sep 16, 2014 10:28 pm
by flex
8

Re: Design

Posted: Thu Sep 18, 2014 7:52 pm
by inventor
Zou het een idee zijn het geel van de wiconen iets te veranderen zodat dit meer overeen komt met de rest van de banner? Nu lijkt het wat donkerder.

Re: Design

Posted: Fri Sep 19, 2014 7:05 pm
by Carlijn
Als ik ze op een nieuwe pagina open, zodat je er 1 ziet en dan zo qua zoom dat je hem helemaal ziet vind ik 5 mooier/rustiger.

Re: Design

Posted: Mon Sep 22, 2014 9:42 am
by Mischa
nr 8

Re: Design

Posted: Mon Sep 22, 2014 6:03 pm
by Bugs
7 :)

Re: Design

Posted: Mon Sep 22, 2014 9:26 pm
by MJM
8

Re: Design

Posted: Sat Jan 17, 2015 2:25 am
by Jeroen
Ok tijd voor een Update!

Ik heb Mischa gevraagd op robots te tekenen. En hij heeft er een aantal mooie gemaakt.
Ik heb de banner geüpdatet, en omgezet naar een 3d omgeving zodat je echt het idee krijgt hoe het totaalplaatje eruit ziet op de arena.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/861 ... BLIC2.html
Unity player vereist, maar die laad hij vanzelf..
Bewegen door de 3d wereld met de pijl toetsen of wasd, kijken met de muis.

Meningen graag!

Re: Design

Posted: Sat Jan 17, 2015 4:05 pm
by Carlijn
Ik vind zelf de robots niet zo duidelijk, nu weet ik niet of dit voor mij als roboteer anders is als voor een toeschouwer.
Qua grote/drukte vind ik het zo goed.

Re: Design

Posted: Sun Jan 18, 2015 1:00 pm
by iceman
nice . . . misschien iets meer details over het algemeen ...

Re: Design

Posted: Sun Jan 18, 2015 1:38 pm
by flex
Hoe heb je een cad design in unity overgezet? Lijkt me wel gijnig voor m'n machines.

Re: Design

Posted: Sun Jan 18, 2015 5:04 pm
by Jeroen
Carlijn wrote:Ik vind zelf de robots niet zo duidelijk, nu weet ik niet of dit voor mij als roboteer anders is als voor een toeschouwer.
Qua grote/drukte vind ik het zo goed.
De robots zijn niet herkenbaar als robots? Of wat bedoel je precies?

iceman wrote:nice . . . misschien iets meer details over het algemeen ...
Van de robots? Of van wat ? Nog meer atributen op de robots maakt het niet duidelijker vrees ik

flex wrote:Hoe heb je een cad design in unity overgezet? Lijkt me wel gijnig voor m'n machines.
*.fbx meestal al ondersteund unity meerdere formaten. De 2 robots in de arena zijn van sketup afgehaald, en in sketup omgezet naar fbx .

Re: Design

Posted: Sun Jan 18, 2015 8:04 pm
by Carlijn
Ik bedoel inderdaad niet echt herkenbaar als RW-robots. Ze hebben niet echt de standaard vormen/wapens.
Ik heb Peter ook even gevraagd en vond dat geen probleem.

Re: Design

Posted: Mon Jan 19, 2015 10:07 am
by Cavecrusher
Ik vind eigenlijk wel dat dit juist de robot-vormen zijn die de mensen kunnen inspirerend om iets vets te bouwen. Niet de boormachine-duwdoos-typische vorm van een featherweight...