Design
Moderator: Moderators
-
Re: Design
8
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Zou het een idee zijn het geel van de wiconen iets te veranderen zodat dit meer overeen komt met de rest van de banner? Nu lijkt het wat donkerder.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
Als ik ze op een nieuwe pagina open, zodat je er 1 ziet en dan zo qua zoom dat je hem helemaal ziet vind ik 5 mooier/rustiger.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
8
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Ok tijd voor een Update!
Ik heb Mischa gevraagd op robots te tekenen. En hij heeft er een aantal mooie gemaakt.
Ik heb de banner geüpdatet, en omgezet naar een 3d omgeving zodat je echt het idee krijgt hoe het totaalplaatje eruit ziet op de arena.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/861 ... BLIC2.html
Unity player vereist, maar die laad hij vanzelf..
Bewegen door de 3d wereld met de pijl toetsen of wasd, kijken met de muis.
Meningen graag!
Ik heb Mischa gevraagd op robots te tekenen. En hij heeft er een aantal mooie gemaakt.
Ik heb de banner geüpdatet, en omgezet naar een 3d omgeving zodat je echt het idee krijgt hoe het totaalplaatje eruit ziet op de arena.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/861 ... BLIC2.html
Unity player vereist, maar die laad hij vanzelf..
Bewegen door de 3d wereld met de pijl toetsen of wasd, kijken met de muis.
Meningen graag!
What goes up must come down...
Ik vind zelf de robots niet zo duidelijk, nu weet ik niet of dit voor mij als roboteer anders is als voor een toeschouwer.
Qua grote/drukte vind ik het zo goed.
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
nice . . . misschien iets meer details over het algemeen ...
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
www.vizbiz.be
Hoe heb je een cad design in unity overgezet? Lijkt me wel gijnig voor m'n machines.
Niels Schotten
De robots zijn niet herkenbaar als robots? Of wat bedoel je precies?Carlijn wrote:Ik vind zelf de robots niet zo duidelijk, nu weet ik niet of dit voor mij als roboteer anders is als voor een toeschouwer.
Van de robots? Of van wat ? Nog meer atributen op de robots maakt het niet duidelijker vrees ikiceman wrote:nice . . . misschien iets meer details over het algemeen ...
*.fbx meestal al ondersteund unity meerdere formaten. De 2 robots in de arena zijn van sketup afgehaald, en in sketup omgezet naar fbx .flex wrote:Hoe heb je een cad design in unity overgezet? Lijkt me wel gijnig voor m'n machines.
What goes up must come down...
Ik bedoel inderdaad niet echt herkenbaar als RW-robots. Ze hebben niet echt de standaard vormen/wapens.
Ik heb Peter ook even gevraagd en vond dat geen probleem.
Ik heb Peter ook even gevraagd en vond dat geen probleem.
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
- Cavecrusher
Ik vind eigenlijk wel dat dit juist de robot-vormen zijn die de mensen kunnen inspirerend om iets vets te bouwen. Niet de boormachine-duwdoos-typische vorm van een featherweight...
You know what would make great armor? Baby kittens!
Trying is having the intention to fail.
Trying is having the intention to fail.