Design

Voor overleg binnen en tussen DRG commissies

Moderator: Moderators

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Re: Design

Post by iceman » Mon Sep 15, 2014 10:22 pm

nr. 6
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

kalme nelis
Posts: 1703
Joined: Mon Jul 28, 2003 8:37 pm
Location: wormer
Contact:

Re: Design

Post by kalme nelis » Mon Sep 15, 2014 10:23 pm

8

flex
Posts: 2710
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Re: Design

Post by flex » Tue Sep 16, 2014 10:28 pm

8
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
inventor
Posts: 2575
Joined: Mon Aug 04, 2003 6:58 am
Location: Numansdorp

Re: Design

Post by inventor » Thu Sep 18, 2014 7:52 pm

Zou het een idee zijn het geel van de wiconen iets te veranderen zodat dit meer overeen komt met de rest van de banner? Nu lijkt het wat donkerder.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

User avatar
Carlijn
Posts: 1572
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Design

Post by Carlijn » Fri Sep 19, 2014 7:05 pm

Als ik ze op een nieuwe pagina open, zodat je er 1 ziet en dan zo qua zoom dat je hem helemaal ziet vind ik 5 mooier/rustiger.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
Mischa
Posts: 1514
Joined: Fri Aug 08, 2003 8:12 pm
Location: Noord Holland

Re: Design

Post by Mischa » Mon Sep 22, 2014 9:42 am

nr 8
Hoe dan?

User avatar
Bugs
Site Admin
Posts: 5433717
Joined: Sun Jul 27, 2003 9:13 pm
Location: Delft
Contact:

Re: Design

Post by Bugs » Mon Sep 22, 2014 6:03 pm

7 :)

User avatar
MJM
Moderator
Posts: 3056
Joined: Tue Jul 29, 2003 8:43 am
Location: Rijnmond

Re: Design

Post by MJM » Mon Sep 22, 2014 9:26 pm

8
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.

User avatar
Jeroen
Posts: 2954
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: Design

Post by Jeroen » Sat Jan 17, 2015 2:25 am

Ok tijd voor een Update!

Ik heb Mischa gevraagd op robots te tekenen. En hij heeft er een aantal mooie gemaakt.
Ik heb de banner geüpdatet, en omgezet naar een 3d omgeving zodat je echt het idee krijgt hoe het totaalplaatje eruit ziet op de arena.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/861 ... BLIC2.html
Unity player vereist, maar die laad hij vanzelf..
Bewegen door de 3d wereld met de pijl toetsen of wasd, kijken met de muis.

Meningen graag!
What goes up must come down...

User avatar
Carlijn
Posts: 1572
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Design

Post by Carlijn » Sat Jan 17, 2015 4:05 pm

Ik vind zelf de robots niet zo duidelijk, nu weet ik niet of dit voor mij als roboteer anders is als voor een toeschouwer.
Qua grote/drukte vind ik het zo goed.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Re: Design

Post by iceman » Sun Jan 18, 2015 1:00 pm

nice . . . misschien iets meer details over het algemeen ...
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

flex
Posts: 2710
Joined: Mon Jul 28, 2003 12:48 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Re: Design

Post by flex » Sun Jan 18, 2015 1:38 pm

Hoe heb je een cad design in unity overgezet? Lijkt me wel gijnig voor m'n machines.
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...

User avatar
Jeroen
Posts: 2954
Joined: Sat Aug 16, 2003 7:09 pm

Re: Design

Post by Jeroen » Sun Jan 18, 2015 5:04 pm

Carlijn wrote:Ik vind zelf de robots niet zo duidelijk, nu weet ik niet of dit voor mij als roboteer anders is als voor een toeschouwer.
Qua grote/drukte vind ik het zo goed.
De robots zijn niet herkenbaar als robots? Of wat bedoel je precies?

iceman wrote:nice . . . misschien iets meer details over het algemeen ...
Van de robots? Of van wat ? Nog meer atributen op de robots maakt het niet duidelijker vrees ik

flex wrote:Hoe heb je een cad design in unity overgezet? Lijkt me wel gijnig voor m'n machines.
*.fbx meestal al ondersteund unity meerdere formaten. De 2 robots in de arena zijn van sketup afgehaald, en in sketup omgezet naar fbx .
What goes up must come down...

User avatar
Carlijn
Posts: 1572
Joined: Tue Jul 29, 2003 12:16 pm
Location: Eindhoven
Contact:

Re: Design

Post by Carlijn » Sun Jan 18, 2015 8:04 pm

Ik bedoel inderdaad niet echt herkenbaar als RW-robots. Ze hebben niet echt de standaard vormen/wapens.
Ik heb Peter ook even gevraagd en vond dat geen probleem.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl

User avatar
Cavecrusher
Posts: 1490
Joined: Mon Sep 01, 2003 5:35 pm
Location: Tilburg

Re: Design

Post by Cavecrusher » Mon Jan 19, 2015 10:07 am

Ik vind eigenlijk wel dat dit juist de robot-vormen zijn die de mensen kunnen inspirerend om iets vets te bouwen. Niet de boormachine-duwdoos-typische vorm van een featherweight...
You know what would make great armor? Baby kittens!

Trying is having the intention to fail.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests