Algemene leden vergadering
Moderator: Moderators
Je kunt ook gaan trammen, schijn je redelijk in de buurt te komen.
12:47 treinstation centraal s gravenhage
12:53 VAN : centraal station tram boven s gravenhage
NAAR: beresteinlaan s gravenhage
tram 6 richting uithof
zinkwerf lopen 5 min
Maar daarnaast ben ik ook neg op zoek naar vervoer vanaf het station en naar de Stay OK
12:47 treinstation centraal s gravenhage
12:53 VAN : centraal station tram boven s gravenhage
NAAR: beresteinlaan s gravenhage
tram 6 richting uithof
zinkwerf lopen 5 min
Maar daarnaast ben ik ook neg op zoek naar vervoer vanaf het station en naar de Stay OK
Euhm...
Als er trouwens nog mensen een overnachtingsgelegenheid zoeken als ze niet in het hotel willen slapen. Dan is het eventueel mogelijk dat er
één tot twee mensen bij mij op mijn kamer in Delft slapen (twee wordt wel krap, maar het is wel mogelijk, eigen luchtbed/matje en slaapzak is dan natuurlijk wel nodig.). Ik zou het wel tot morgen moeten weten trouwens. Nadeel is natuurlijk wel dat die mensen dan eerst nog naar Delft moeten (en 's avonds laten rijden geen trams meer).
één tot twee mensen bij mij op mijn kamer in Delft slapen (twee wordt wel krap, maar het is wel mogelijk, eigen luchtbed/matje en slaapzak is dan natuurlijk wel nodig.). Ik zou het wel tot morgen moeten weten trouwens. Nadeel is natuurlijk wel dat die mensen dan eerst nog naar Delft moeten (en 's avonds laten rijden geen trams meer).
Vergadering herfst 2004
We zijn bezig een herfstvergadering te plannen. Voorstellen voor agendapunten kun je hier achterlaten of aan secretaris Niels dC mailen.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
- leo-rcc
- Site Admin
Gaan we het EK doen? Dan kunnen we voor de planning daarmee al zeker een vergadering vullen lijkt me.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.