DRG website commissie
Moderator: Moderators
DRG website commissie
is deze commissie er ? zo ja, wie zitten erin ?
en waarom word de website dan zo belabberd onderhouden ?
en waarom word de website dan zo belabberd onderhouden ?
Is er dan maar 1 iemand die die website kan onderhouden?
Je hebt maar 3 minuten nodig om de tekst van de begin pagina aan te passen.
Verslag typen van Genk duurt wat langer, maar er zijn wel mensen te vinden die dat willen doen.
Je hebt maar 3 minuten nodig om de tekst van de begin pagina aan te passen.
Verslag typen van Genk duurt wat langer, maar er zijn wel mensen te vinden die dat willen doen.
[url=http://www.rwnl.tk]RWNL[/url]
Wie het laatst lacht
denkt het traagst
Wie het laatst lacht
denkt het traagst
Toevallig vorige week een mail naar Nanning en Richard gestuurd .
Ik wil bugs forum verhuizen naar DRG-site , verslag ben ik mee bezig , komende week klaar , meer foto's en filmpjes op site , komt nog !
Alleen van Richard nog nix gehoord , zal 'm bellen .
Ik wil bugs forum verhuizen naar DRG-site , verslag ben ik mee bezig , komende week klaar , meer foto's en filmpjes op site , komt nog !
Alleen van Richard nog nix gehoord , zal 'm bellen .
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
www.vizbiz.be
Ik bedoel hier ook niet mee dat die personen dan slecht bezig zijn, maar dat nadat het DRW forum offline is gegaan niet iedereen weet dat dit forum er nu is. Want Nanning was bijvoorbeeld wel op het DRW forum te vinden maar hier heb ik hem nog niet gezien.docproc wrote:Zou toch triest zijn als je in een website commissie zit en dan dit forum niet kent...Börge wrote:Kennen de mensen dan de website-comissie dit forum wel?
WJ, kan het ietsje vriendelijker?
ALV is geweest, en die maakte een hoop duidelijk.
Overigens, nee, ik wist niet dat dit forum bestond, tot de ALV, gewoon omdat niemand mij dit verteld had.
Ja ik heb 3/4 jaar geleden al een opzet gemaakt voor een nieuwe site, maar wegens een tekort aan feedback is daar nooit iets verder mee gebeurt.
Ondertussen verhuisd, 2e dochter, en eigen bedrijf dat door de IT malaise moet worden geloodst.
Web commissie gaat nu echt actief worden: volgense week gaan Jeroen en ik plannen smeden, ik heb met Babeth afspraken om elkaar op te hoogte te houden en met bugs om dit forum ed. binnen de DRG site te gaan trekken.
Over een week meer.
ALV is geweest, en die maakte een hoop duidelijk.
Overigens, nee, ik wist niet dat dit forum bestond, tot de ALV, gewoon omdat niemand mij dit verteld had.
Ja ik heb 3/4 jaar geleden al een opzet gemaakt voor een nieuwe site, maar wegens een tekort aan feedback is daar nooit iets verder mee gebeurt.
Ondertussen verhuisd, 2e dochter, en eigen bedrijf dat door de IT malaise moet worden geloodst.
Web commissie gaat nu echt actief worden: volgense week gaan Jeroen en ik plannen smeden, ik heb met Babeth afspraken om elkaar op te hoogte te houden en met bugs om dit forum ed. binnen de DRG site te gaan trekken.
Over een week meer.
- leo-rcc
- Site Admin
http://www.dutchrobotwars.tk verwijst nu naar de drg site.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.