PR foto's/video's
Moderator: Moderators
PR foto's/video's
Idee is om hier een verzameling te maken van foto's en video's waarvan mensen vinden dat die goed zijn voor DRG-promotie.
(We hebben de foto's van de bugs-site, maar dat is zoveel geworden dat daar het overzicht weg is.)
Deze "database" kunnen we dan gebruiken bij het inrichten van de nieuwe site, updates en eventueel flyers/posters.
Dus heb je een foto video gezien/gemaakt van goede kwaliteit en inhoud posts de link dan met omschrijving in dit topic, zodat er een duidelijk overzicht onstaat.
(We hebben de foto's van de bugs-site, maar dat is zoveel geworden dat daar het overzicht weg is.)
Deze "database" kunnen we dan gebruiken bij het inrichten van de nieuwe site, updates en eventueel flyers/posters.
Dus heb je een foto video gezien/gemaakt van goede kwaliteit en inhoud posts de link dan met omschrijving in dit topic, zodat er een duidelijk overzicht onstaat.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
DVD is leuk; maar veel te veel. Het idee is dat je naar de laatste pagina kan gaan en daar een stuk of 10 foto's/video's ziet die goed zijn voor PR.
Onder het kopje promotie kan je dan voor extra foto's ook deze threat linken.
Het is dus niet alleen voor mij of roboteers; maar vooral voor externe organisaties/publiek.
@ Wisefire, eventueel een keer met Stefan overleggen om te regelen dat de films die nu op zijn site staan ook naar Youtube gaan?
Staat dus wel apart van dit verhaal; want voor de video's denk ik vooral aan korte gemonteerde video's.
Onder het kopje promotie kan je dan voor extra foto's ook deze threat linken.
Het is dus niet alleen voor mij of roboteers; maar vooral voor externe organisaties/publiek.
@ Wisefire, eventueel een keer met Stefan overleggen om te regelen dat de films die nu op zijn site staan ook naar Youtube gaan?
Staat dus wel apart van dit verhaal; want voor de video's denk ik vooral aan korte gemonteerde video's.
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
wat dacht je dan van een soort trailer, met kleine snippets van gevechten?
maar sowieso is het geen slecht idee om allereerst alle filmpjes bij elkaar te houden.. het kanaal is niet alleen voor volledige gevechten, kunnen ook korte stukjes bij.. en ten tweede is het niet onverstandig om het op een youtube (of vimeo oid) te hosten.. aangezien vrijwel iedereen dat kan bekijken.. als je mov, of avi of rm of weet ik veel wat, zelf gaat hosten, dan kunnen heel veel mensen het niet goed bekijken omdat ze niet de juiste codec hebben, of andere rare problemen.. youtube haalt die problemen juist voor je weg..
tis maar een idee..
maar sowieso is het geen slecht idee om allereerst alle filmpjes bij elkaar te houden.. het kanaal is niet alleen voor volledige gevechten, kunnen ook korte stukjes bij.. en ten tweede is het niet onverstandig om het op een youtube (of vimeo oid) te hosten.. aangezien vrijwel iedereen dat kan bekijken.. als je mov, of avi of rm of weet ik veel wat, zelf gaat hosten, dan kunnen heel veel mensen het niet goed bekijken omdat ze niet de juiste codec hebben, of andere rare problemen.. youtube haalt die problemen juist voor je weg..
tis maar een idee..
[img]http://www.esnips.com/images/emoticons/medal.gif[/img]Competitor 2nd Dutch Robotwars.
Bots:
Amok---Malice---Havoc
Bots:
Amok---Malice---Havoc
Ik heb een aantal foto's van robots in de arena, statisch en in actie. De achtergrond is vaak een zooitje dus die moet verwijderd worden (A). De arenawanden en vloer moeten aan/uit gezet kunnen worden, om losgesneden (vrijstaande) robots te krijgen (B).
En een versie waarbij een zwart/wit lijntekening van de robot overblijft (C). Eventueel een robot bewerken om een soort stripboek effect te krijgen (D) zodat hij zo de Suske en Wiske in kan.
En een versie waarbij een zwart/wit lijntekening van de robot overblijft (C). Eventueel een robot bewerken om een soort stripboek effect te krijgen (D) zodat hij zo de Suske en Wiske in kan.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
dat is best te regelen. doe ik wel,
email me de fotos op.
Y (de welbekende apenstaart) quicknet (die toets naast de komma) NL
geef ook de deadline aan, heb ik ook een doel op op te schieten.
ik hoor van je.
email me de fotos op.
Y (de welbekende apenstaart) quicknet (die toets naast de komma) NL

geef ook de deadline aan, heb ik ook een doel op op te schieten.
ik hoor van je.
[img]http://www.esnips.com/images/emoticons/medal.gif[/img]Competitor 2nd Dutch Robotwars.
Bots:
Amok---Malice---Havoc
Bots:
Amok---Malice---Havoc
Re: PR foto's/video's
Ik ben een foto kwijt die volgens mij op het forum heeft gestaan: een ant-spinner die een gigantische vonkenregen maakt. (ik heb wel een afdruk, die regelmatig op de DRg-stand te zien is)
Deze zou ik graag willen hebben in minimaal 300 dpi versie. Wie heeft deze?
Deze zou ik graag willen hebben in minimaal 300 dpi versie. Wie heeft deze?
Marien
Roboteer
Roboteer
Deze?

Is gemaakt tijdens AWS25 door Flippt (uit zweden) en dit is zijn webpage met email: http://www.team-jag.rules.it/

Is gemaakt tijdens AWS25 door Flippt (uit zweden) en dit is zijn webpage met email: http://www.team-jag.rules.it/
www.EFWAH.nl
www.EFWAH.nl
Inderdaad. Ik heb zojuist een e-mail gestuurd. Thanks
Marien
Roboteer
Roboteer
- Cavecrusher
Hardox vs. Titanium 
Katjusha the 2nd (die van mij) tegen Militant (Peter Waller)

Katjusha the 2nd (die van mij) tegen Militant (Peter Waller)
You know what would make great armor? Baby kittens!
Trying is having the intention to fail.
Trying is having the intention to fail.