Voor overleg binnen en tussen DRG commissies
Moderator: Moderators
-
inventor
Vandaag eindelijk weer de mogelijkheid de werkplaats in te duiken na 3 weken hard studeren wegens tentamens/projectafronding (met goede resultaten!).
Vandaag 36 wielmenemers gemaakt tbv. de montage van mogelbouwwielen met een 12mm zeskant op een 6mm as.
Het ziet er wat minder zonnig uit voor de modulaire robots waar ik mee bezig ben. Nogsteeds erg druk met school maar hoop morgen/volgende week toch een rijdend chassis af te krijgen.
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
-
leo-rcc
- Site Admin
-
Het is de bedoeling dat ik volgend jaar in Februari met de antweight meute naar de Brighton modelworld ga (13-15 Feb 2009). Ik ben daar dan alle dagen.
Het is op zich een kleine stand maar ik zou graag de Duotec klik-klaar antweight achtige robotjes mee willen nemen ter demonstratie.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
-
Carlijn
-
Leo, dat is geen probleem we zullen tegen die tijd nog wel precies hoe en wat afsrpeken.
Als pantser ligt er nu een pot Shape Lock in Amerika, deze wordt binnenkort naar mij toegestuurd. Afhankelijk van hoe het bewerkt kan worden kunnen ze ter plekke een pantser maken of een standaard panster gebruiken.
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl