2 juni 2007 - Big Brother België
Moderator: Moderators
2 juni 2007 - Big Brother België
Wie heeft er de mogelijkheid zaterdag 2 juni zijn heavy met wapen beschikbaar te stellen aan de finalisten van de Belgische Big Brother? De opnames daarvan worden op 3 juni uitgezonden. 4 juni is de serie afgelopen.
Het is de bedoeling dat we de robots in onze demo-arena klaar zetten waarna de deelnemers een wedstrijdje spelen. Wie? Laat maar, zo snel mogelijk, horen.
Het is de bedoeling dat we de robots in onze demo-arena klaar zetten waarna de deelnemers een wedstrijdje spelen. Wie? Laat maar, zo snel mogelijk, horen.
Marien
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Roboteer
Scraptosaur, Midnight Oil, Lt Lee, Mecha Knights, Rockey, Race Robots, Linefollowers.
Voor mij geen probleem de arena die kant op te trekken. Eenvoudige 5x5 zonder lexaan, wel te verstaan... Met lexaan is er een bestelbus nodig...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
DRG Arena marshall & Judge
"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
-
kalme nelis
- Contacteer:
De beslissing wordt maandag of dinsdag genomen. Deze is afhankelijk van het aantal robots dat we kunnen leveren en het budget van de programmamakers.
Wanneer we het doen is het met de 5x5 arena, op zaterdag; voorlopige planning is 's middags maar met tv kan dat wel eens schuiven
De lokatie is mij niet bekend, ik weet niet waar in België de opnames zijn. Endemol België zit zelf in Vilvoorde!
Wanneer we het doen is het met de 5x5 arena, op zaterdag; voorlopige planning is 's middags maar met tv kan dat wel eens schuiven
Marien
Roboteer
Roboteer
Ik kan zeker niet op 2 Juni maar ik zal de ploegmaten eens polsen. De robot moet dan nog wel helemaal in orde gezet worden... maar als dat echt moet dan kan dat wel tegen 2 Juni.....
In het uiterste geval zet ik hem in orde en geef Mario of iemand anders een spoedkursus HARD.
Hopelijk kan DRG er wat geld aan over houden.
Laat A.U.B. zo snel mogelijk weten of het doorgaat.
In het uiterste geval zet ik hem in orde en geef Mario of iemand anders een spoedkursus HARD.
Hopelijk kan DRG er wat geld aan over houden.
Laat A.U.B. zo snel mogelijk weten of het doorgaat.
- leo-rcc
- Site Admin
- Contacteer:
Sidewinders hebben geen rc relais hoor.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Leo van Miert
Team RCC website.
- leo-rcc
- Site Admin
- Contacteer:
Er zit echt geen rc switch in een Sidewinder, nooit ingezeten ook. In de RS80D wel.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Leo van Miert
Team RCC website.
- leo-rcc
- Site Admin
- Contacteer:
Als je flip bedoelt, dat is een kanaal dat je gebruikt om de vooruit en achteruit om te gooien als je ondersteboven rijd. Handig als TAN omgegooid word.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Leo van Miert
Team RCC website.