13-14 juni 2006 Ede - demo Vision & Robotics 2006

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

MJM
Moderator

13-14 juni 2006 Ede - demo Vision & Robotics 2006

Bericht door MJM »

DRG is uitgenodigd om demo's te verzorgen tijdens het seminair Vision & Robotics. Het seminair vindt plaats op dinsdag 13 en woensdag 14 juni 2006 van 09.00 tot 17.00 uur in Hotel & Congrescentrum De Reehorst, Bennekomseweg 24, Ede en wordt georganiseerd door Mikrocentrum.
Hier presenteren vele bedrijven zich, die op de één of andere wijze iets met robotics en visionsystemen (beeldherkenning) doen.

DRG krijgt een eigen zaal om aan het eind van beide dagen demo-gevechten te laten zien (vanaf 16:00). Hiervoor zoeken we een paar actieve heavies, feathers enz. Ook hebben we een eigen stand bij de ingang van de bedrijvenbeurs waar we een paar statische displays kunnen neerzetten en onszelf presenteren. Vooral onze technische kennis en ervaring kan hier geventileerd worden, het publiek zal het allemaal begrijpen.

We zoeken dus mensen die het leuk vinden 1 of beide dagen de stand te bemannen en mensen die in de namiddag demo's kunnen geven.
Laatst gewijzigd door MJM op di mei 02, 2006 8:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
iceman
Contacteer:

Bericht door iceman »

dju , da´s alweer doordeweek , helaas .....
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be
MJM
Moderator

Bericht door MJM »

Tja, dat is het nadeel nu we langzaamaan de overstap naar industriële belangstelling maken. Het komt nu wel zo uit dat de demo's 's middags zijn en het dus (voor de meesten) niet nodig is meer dan een halve dag vrij te nemen om er bij te zijn.
inventor

Bericht door inventor »

Ik heb dan al vakantie. Het lijkt mij wel leuk om dan te komen :)
True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.
leo-rcc
Site Admin
Contacteer:

Bericht door leo-rcc »

Ik kan niks beloven, maar probeer in ieder geval die middagen vrijaf te nemen.
Mvg,
Leo van Miert
Team RCC website.
Gentlemen, no fighting please. This is, after all, a council of war.
Blade

Bericht door Blade »

hmm dan heb ik mijn examens ook al gedaan, en het is nog aardig goed te doen met de trein (via arnhem) dus ik denk dat ik wel kan komen :)
Building in progress 10%
flex
Contacteer:

Bericht door flex »

Kan kijken er voor vrij te vragen. Klinkt wel leuk...
Niels Schotten
DRG Arena marshall & Judge

"Hard Work Often Pays Off After Time, but Laziness Always Pays Off Now."
Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Edwin

Bericht door Edwin »

Ik zal ook eens kijken
It is just a machine!!!
MJM
Moderator

Bericht door MJM »

Afbeelding
flex
Contacteer:

Bericht door flex »

Momenteel zoeken we nog deelnemers c.q. robots. Kees is van de partij. Ik hoop er ook bij te zijn. Het is van belang om er een aantal robots te hebben om onze technieken mee te tonen. Mocht je een robot hebben, met cad tekeningen er van, is dat zeker interesant om te tonen.
Mocht je zelf niet kunnen kan er vast wel geregeld worden om je robot op te halen om toch te kunnen tonen. Het handigst zijn nat. de raptors en feathers. Maar ants zijn zeker ook interesant en natuurlijk 1 of 2 heavies. Ik denk dat Kees wel wat van zijn heavies kan mee brengen en zijn ant.
Als ik kan, en er ruimte, is neem ik waarschijnlijk Blusbot mee.
Zoals gezecht: de demo gevechten zijn aan het eind van de middag. Dus kijk evt. een paar uurtjes vrij te nemen of na school langs te komen.
Het bemannen van de stand overdag redden we wel met 2-3 personen.
Niels Schotten

Every once in a while you need to take your foot out of your mouth and up against your rear to kick our ass in to gear...
Carlijn
Contacteer:

Bericht door Carlijn »

Mijn broer woont in wageningen, dus ik ben van plan die 2 dagen vrij te gaan vragen.
Ik zou dan Pizzabox, Maniac en Fuzzy Buzzy meenemen, alledrie rijdend (bewegend op zijn minst). Misschien ben ik tzt ook al verder met YES, maar ik verwacht de komende tijd genoeg te doen te hebben met de andere robots.

Ik heb voor de rest geen cad-tekeningen ofzo, ik ben nog een voorstander van potlood en papier ;)
Team EFWAH: Everything Fits With A Hammer
www.EFWAH.nl
kos

Bericht door kos »

Tan staat altijd klaar voor display om op te halen en ik heb er ergens nog een gerenderd plaatje van in jpeg.
Ik heb er ook wat simpele autocad tekeningen van, maar niks bijzonders eigenlijk om te laten zien.
Technically speaking, Whiskey is a solution.
flex
Contacteer:

Bericht door flex »

Onvoorstelbaar hoeveel mensen hun mailboxen niet legen. Heb op de mail bom tbv dit event al een stuk of 6 server reply's dat de mailbox van die personen vol zit. Dus of ze kijken er niet meer naar, of ze halen wel berichten op maar gooien ze die niet van de server af... Kreun.
Niels Schotten

Nantheos

Bericht door Nantheos »

ik zou graag komen.. maar ik weet niet zeker of dat wel kan ivm werk.

Ik heb overigens een overvloed (toch zeker een paar) aan Solidworks tekeningen van allerlei ideeen van mij..

ook hoop ik rond die tijd een antje af te hebben... die zijn ook welkom neem ik aan ?
This is the Gene Police! Put your hands up and Step AWAY from the Pool!
Toasticles: What female toast doesn't have that male toast does
Intelligence is knowing that a tomato is a fruit.
Wisdom is knowing not to put it in the fruit salad.
flex
Contacteer:

Bericht door flex »

Ik doel meer op tekening en bijbehorende robot naast elkaar te hebben....
Niels Schotten