RAF Cosford Air Show 12 juni 2005 van Black Top Productions

Het DRG promoteam komt naar je toe!

Moderator: Moderators

Post Reply
User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

RAF Cosford Air Show 12 juni 2005 van Black Top Productions

Post by Babeth » Wed May 11, 2005 3:06 pm

Mensen, ik heb via James Baker een vriendelijke toenaderingspoging van Black Top Productions ontvangen waarin ze hun spijt uitdrukken over hun niet al te beste gedrag in het verleden en ook de hoop uitdrukken dat de roboteers nog altijd met hen willen samenwerken, ook de Europese.

Ze willen de Europese roboteers zeer graag uitnodigen om naar hun evenement in Cosford te komen, zo graag dat:
- de camping voor ons betaald wordt
- we de entry fees niet moeten betalen, noch de HW noch de FW
- we eigenlijk volop de gelegenheid krijgen om onze robotten - ook spinners !!! - voor het EK te testen omdat er niet alleen full combat gevechten maar ook whiteboard gevechten en "washing-machine smash"-demonstraties kunnen plaatsvinden en ze geven ons eigenlijk carte blanche om te doen wat we willen.

Ik zie dit als in het belang van onze sport om daar niet negatief tegenover te staan.
Mensen die willen deelnemen kunnen deze webstek raadplegen.

In alle eerlijkheid wordt vermeld dat dit evenement oorspronkelijk puur UK was maar dat veel Engelse roboteers zich ondertussen voor een ander evenement hebben ingeschreven omdat ze de entry fees te hoog vonden - weer een hard geleerde les en de reden voor deze oproep.

Ik wil ook benadrukken dat ik dit niet geplaatst heb als FRA-verantwoordelijke, maar als roboteer die men durfde te benaderen met enige hoop op redelijkheid. Het gaat om onze sport, niet om persoonlijke voorkeuren.
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Thu May 12, 2005 4:34 pm

volgens anwb routeplanner krijg ik 2 soorten Cosford , welke is het eigenlijk ?
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

niels
Posts: 285
Joined: Mon Jul 28, 2003 10:21 pm
Contact:

Post by niels » Thu May 12, 2005 4:54 pm

http://www.cosfordairshow.co.uk/?p=3

Ik kan helaas dat weekend niet, anders zou ik misschien wel heen gegaan zijn. Ik ben wel van plan om een week later naar preston te gaan...

Niels

User avatar
g-lap
Posts: 455
Joined: Thu Sep 04, 2003 10:27 am
Contact:

Post by g-lap » Fri May 13, 2005 10:22 am

Zijn de robotgevechten daar enkel op zondag 12 juni of ook op zaterdag 11 juni, want voor één dag vind ik het wel een beetje verre/dure verplaatsing. (+/- 3h vanuit Dover) :?
Wij zouden wel graag nog een min of meer gevechts evenement willen meedoen met HARD maar indien er in Cuijck geflipt mag worden en er voor een paar degelijke sparing partners gan gezorgd worden dan zou dit voor ons waarschijnlijk wel voldoende oefening zijn. 8)

User avatar
Babeth
Posts: 3345
Joined: Sat Aug 16, 2003 1:43 pm
Location: Vilvoorde (B)
Contact:

Post by Babeth » Fri May 13, 2005 3:39 pm

Het is alleen op zondag, wat wel jammer is. De locatie is vlakbij Birmingham (inderdaad... ver... :cry: zie: http://www.cosfordairshow.co.uk/?p=3). Wijzelf kunnen helaas niet gaan wegens geen eigen robot en geen tijd vanwege het bouwen van andere robotten.
Wie is er eventueel geïnteresseerd ?
[color=indigo]I think, therefore I'm dangerous.[/color]

http://thehouseofchaos.wordpress.com/

iceman
Posts: 1491
Joined: Fri Aug 29, 2003 8:55 am
Location: belgium-city
Contact:

Post by iceman » Fri May 13, 2005 3:42 pm

nope , niet voor 1 dag
Hades Rulezzzzz No Risk No Fun
www.vizbiz.be

CreepDth
Posts: 990
Joined: Sun Jul 27, 2003 10:20 pm
Location: Waar de zon niet schijnt
Contact:

Post by CreepDth » Sat May 14, 2005 10:00 am

James Baker ;) hahaha die kerel heerst met zijn Fuck'It. Wat hebben we gelachen en wat was die kerel stront lazerus, mooie kerel !
Het maken van fouten noemt men al gauw opdoen van ervaring.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 58 guests